ترافیک سنگین برخی از جاده‌های شمالی را یکطرفه کرد

پردیس – ایرنا - سرپرست پلیس راه کشور اعلام کرد: در همه جاده های کشور شاهد ترافیک سنگین هستیم و آزاد راه تهران - شمال و جاده چالوس از ساعت ۹ صبح امروز /سه شنبه / یکطرفه شده است.

سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: محدودیت های تردد تا زمانی که ترافیک سنگین باشد در جاده ها اعمال می شود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده ها، اظهار داشت: جاده های هراز ، فیروز کوه، چالوس، آزاد راه تهران - شمال، آزاد راه قزوین - رشت  سنگین و در جاده فیروز کوه ترافیک پر حجم و روان است.

سرپرست پلیس راه کشور خاطرنشان کرد:  تردد از جاده چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و  شاهد ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل دوراهی شهرستانک تا پیچ سرهنگ و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین در محدوده های پل خواب و تونل البرز هستیم.

محبی افزود: در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل ۱۸ تا انتهای مسیر، جاده هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های مشا ، آب اسک ، بایجان و سه راهی چلاو نیز ترافیک سنگین داریم.

وی به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی و مدیریت زمان و استراحت بین فواصل رانندگی سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha