۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84742124
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری باند اسکیمر در پوشش میوه فروشان بازار روز کرج

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبر: 84742124
دستگیری باند اسکیمر در پوشش میوه فروشان بازار روز کرج

کرج - ایرنا - رییس پلیس فتا  البرز ازدستگیری اعضای باند سه نفره که با استفاده از دستگاه اسکیمر  از حساب بانکی ۴۵۰ نفربه صورت غیر مجاز برداشت کرده بودند، در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا،  سرهنگ رسول جلیلیان روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب آنها، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد : پس از ثبت اظهارات شکات، در بررسی پرینت حساب بانکی مالباختگان ، مشخص شد بیش از ۲۰ میلیارد ریال از طریق اسکیمر(کپی غیرمجاز از کارت بانکی) از حساب آنها به صورت غیرمجاز برداشت صورت گرفته است.

‌جلیلیان گفت:  تیمی از کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند ‌مشخص شد که  مالباختگان چندی پیش از یک میوه فروش دوره گرد خرید کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه با بررسی های دقیق تر یک باند سه نفره که در پوشش میوه فروشان دوره گرد در بازار روز های غرب استان تهران اقدام به کپی کارت بانکی مشتریان می کردند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این باند سه نفره  را در یکی از شهرستان های شمالی کشور دستگیر کردند.

وی افزود : متهمان  پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شکات پرونده و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس به کلاهبرداری از بیش از ۴۵۰ نفر با این روش به ارزش ریالی حدود بیست میلیارد ریال اعتراف کردند و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشتند.

رییس پلیس فتا البرز یادآور شد: متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha