یونیورسیاد دانشجویان جهان باز هم به تعویق افتاد

تهران - ایرنا - یونیورسیاد ۲۰۲۱ دانشجویان جهان که به دلیل شیوع کرونا قرار بود با یک سال تاخیر امسال برگزار شود یکبار دیگر به تعویی افتاد و در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، با تصمیم فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو) سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

در حالی که قرار بود یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ۵ تا ۱۶ تیرماه سال جاری در شهرچنگدو کشور چین برگزار شود، فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی فیزو اعلام کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور چین این بازی‌ها لغو و به سال ۲۰۲۳ موکول شد. با توجه به جلساتی که بین کمیته برگزاری مسابقات، فیزو و مقامات کشور چین برگزار شد در نهایت مقرر شد این بازی‌ها با یکسال تاخیر سال ۲۰۲۳ برگزار شود.

لئونز ادر رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی در این خصوص گفت: تصمیم ساده‌ای نبود، اما سلامت ورزشکاران اولویت همه ما هست و نهایتا به این جمع‌بندی رسیدیم. آمدن تیم‌ها به چنگدو در این شرایط یک مسئولیت خطیر است و مطمئن هستیم با تعویق به سال آینده، امکان شرکت تعداد بیشتری از ورزشکاران فراهم خواهد شد.

این  برای دومین بار هست که این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha