واکنش سرمربی تیم ملی تکواندو به تعویق بازی‌های آسیایی: شرایط برای همه کشورها یکسان است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه شرایط برای همه کشورها با تعویق بازی‌های آسیایی یکسان است گفت: آنقدر مسابقه داریم که تعطیلی در کار نخواهد بود.

«بیژن مقانلو»‌ در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا را تیرماه در کره‌جنوبی و سپس مراحل مختلف گرندپری را پیش‌رو داریم و به همین دلیل اردوها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آرمین، محمدمهدی عمادی، سجاد مردانی و سروش احمدی نفراتی هستند که اکنون می‌توانند در گرندپری شرکت کنند. نفرات دیگر هم اضافه می‌کنیم تا برای حضور در رویدادهای مختلف آماده باشند.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برخی نفرات ما امتیاز تورنمنت‌های خود را تکمیل کرده‌اند و آنهایی که هنوز امتیازشان کامل نیست باید به میدان بروند تا جایگاه خود را ارتقا بدهند.

وی گفت: ۱۶ نفر را انتخاب کرده و تقریبا تیم خود را بسته‌ایم و منتظر زمان جدید بازی‌های آسیایی هستیم تا دوباره برای این رویداد برنامه‌ریزی کنیم. در نهایت برنامه مسابقات ما همچون قهرمانی آسیا، گرندپری، تورنمنت‌ها و قهرمانی جهان مشخص است و جایی برای تعطیلی کار نداریم. این را هم بگویم که شرایط برای تمامی کشورها یکسان است.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که طبق برنامه قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر(۱۹ شهریور تا سوم مهرماه) به میزبانی هانگژو برگزار شود، به تعویق افتاده و تاریخ جدید برگزاری این رویداد به زودی مشخص خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha