۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84743817
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی معلمان گام بردارند

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت حفظ جایگاه معلم در جامعه گفت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی معلمان باید گام های عملی بردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز یکشنبه در آیین بزرگداشت هفته معلم و در جمع فرهنگیان بسیجی با بیان اینکه پاسداشت جایگاه این قشر خدمتگزار یک وظیفه همگانی است اظهار داشت: بدون شک هزینه برای آموزش و پرورش جزو سرمایه‌های آینده ما محسوب می‌شود و محصول نهایی آن افرادی هستند که مدیریت آینده کشور را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و سپاس از مقام معلم یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است که باید مردم و مسئولان همواره قدردان این قشر فعال و موثر جامعه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: آموزش و پرورش مهم ترین و دقیق ترین مسیر دستیابی به اهداف عالی و والای نظام و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف است.

آیت الله شعبانی موثقی اظهار داشت: فرهنگیان سخت‌کوش در هر شرایطی بدون وقفه به تربیت دانش‌آموزان بر اساس اهداف انقلاب‌اسلامی مشغول هستند و با تهدید نرم دشمنان مقابله می‌کنند.

وی معلمان را پیشتازان عرصه جهاد تبیین در کشور دانست و افزود: در جامعه انسانی اساسی ترین عمل تعلیم و تربیت است و کسی که این رسالت را به دوش می کشد معلم است.

امام جمعه همدان: مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی معلمان گام بردارند

در این آیین از سرگروه های برتر طرح صالحین تجلیل شد.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است و به همین مناسبت ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور با عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

استان همدان دارای ۳۰۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است و ۲۲ هزار معلم  در ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه استان همدان فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha