نظارت بر اصناف و برخورد با متخلفان صنفی در کرمانشاه تشدید می شود

کرمانشاه - ایرنا - همزمان با کمبود برخی اقلام در بازار استان و تعطیلی خودسرانه برخی نانوایی ها، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از تشدید نظارت ها در بازار و برخورد با متخلفان، سودجویان، محتکران و کم فروشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهزاد باباخانی» عصر شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد، اظهار داشت: ناظران و بازرسان دستگاه های نظارتی لازم است جدی تر از گذشته کار خود را ادامه داده و بدون هیچ گذشتی با خاطیان برخورد کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه به خاطر برخی مسائل شاهد کاهش عرضه روغن و ماکارونی و افزایش تقاضا در استان هستیم که همین امر باعث ایجاد کمبودهایی شده است، موضوعی که البته حتما به زودی رفع می شود.

باباخانی افزود: لازم است بازدیدهای میدانی ناظران و بازرسان از فروشگاه ها و خصوصا فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ ادامه یابد تا اگر این دو محصول در انبارهایشان ذخیره شده بود با همان قیمت قدیم و روی جلد به فروش برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: نهادهای نظارتی و خصوصا تعزیرات حکومتی در خصوص جرائم اصناف به جریمه های مالی بسنده نکند و با همکاری دادستانی نسبت به پلمب واحدهای صنفی یا حتی ابطال مجوز آن ها که تخلف مکرر داشته اند اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر کیفیت و رعایت قیمت مصوب نان، بسیار مهم دیگری است که باید رعایت و بازرسان موظفند بصورت روزانه بر کار نانوایی ها نظارت و با متخلفین برخورد کنند.

باباخانی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته های اقدام مشترک در سطح استان و شهرستان ها برای نظارت و رصد مستمر بازار، افزود: این کمیته ها ذیل کارگروه تنظیم بازار استانی فعالیت می کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha