۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۹
کد خبرنگار: 3142
کد خبر: 84744230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرستان فردوس، رتبه دوم اجرای آبیاری تحت فشار در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - قائم مقام رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: شهرستان فردوس با اجرای ۱۲۱ هکتار آبیاری تحت فشار و کم فشار، رتبه دوم استان در این خصوص را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن ارژنگی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردوس افزود: این شهرستان با یک هزار و ۳۶۶ هکتار طرح در دست اجرای آبیاری تحت فشار و کم فشار نیز در استان حائز رتبه چهارم است.

وی گفت: چشم اندازی که وزیر نیرو در جلسه رای اعتماد بیان کرد، افزایش بهره وری آب به ۲.۲، در پایان دولت سیزدهم بود که اکنون این رقم ۱.۲ است.

فرماندار فردوس هم در این مراسم با بیان این مطلب که تامین امنیت غذایی برای سلامت مردم یکی از مهمترین برنامه‌های جهاد کشاورزی است، گفت: باید با انجام کار جهادی برای تحقق مطالبات و خواسته‌های مهم مردم تلاش کرد.  

مهدی روشن با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت بالای نخبگان در پیشبرد اهداف، تصریح کرد: با تفکر جهادی و بهره مندی از تفکر نخبگان و ظرفیت های موجود می‌توان بسیاری از مسائل و مطالبات مردم را برطرف کرد.

وی خطاب به مدیران حاضر در این مراسم گفت: در دولت سیزدهم "نمی‌شود و نمی‌توانیم" مفهومی ندارد و لازم است با تفکر جهادی و کار جهادی در جهت برطرف کردن مشکلات و موانع تلاش کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: ارزیابی ما از مدیر کنونی جهاد کشاورزی این خواهد بود که با بهره مندی از پتانسیل های موجود و دانش نخبگان، بهره‌وری بهینه از آب و معرفی و برندسازی محصولات استراتژیک شهرستان در راستای رونق کشاورزی، اشتغال و توسعه و پیشرفت گام بردارد.

امام جمعه فردوس نیز در این مراسم گفت: لازمه موفقیت مدیر در هر عرصه ای شناخت کامل از شرایط موجود است.

حجت‌الاسلام محمد شاکری افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی در پیچ تاریخی قرار دارد که این به معنی انتقال قدرت از مستکبرین به مستضعفین است.

وی گفت: با تغییر دولت پس از چندین سال دولتی مردمی و انقلابی با رویکردی جهادی روی کار آمده و موجب تغییر نگرش و رویکرد دیگر کشورها به ایران شده است.

امام جمعه فردوس افزود: متاسفانه کشور ما در شرایطی قرار دارد که برخی به دنبال این فرصت هستند که به جامعه جهانی بفهمانند که نمی‌توان کشور را اینگونه اداره کرد و اعتقاد دارند باید با نگاه قبلی و با تکیه بر غرب، کشور مدیریت شود.

وی اظهار داشت: مدیران ما باید با روحیه جهادی و تفکر انقلابی، و اعتقاد راسخ به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقاد بر ایستادگی پر قدرت این نظام، روز به روز به عزت آن افزوده می شود.

موسی سلیمانی مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان فردوس هم به ارایه عملکرد سه ساله این اداره پرداخت.

در پایان از خدمات سه ساله موسی سلیمانی تقدیر و علی امیرزاده به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان فردوس معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha