۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84744959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طول شبکه‌های برق‌رسانی چهارمحال و بختیاری به ۱۲ هزار کیلومتر رسید

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: طول شبکه‌های توزیع برق استان اکنون به ۱۲ هزار و ۴۳ کیلومتر رسیده است که از این میزان ۶ هزار و ۷۳۳  کیلومتر طول شبکه‌های فشار متوسط و پنج هزار و ۳۱۰  کیلومتر طول خطوط فشار ضعیف است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۴۲ کیلومتر به طول شبکه‌های برق‌رسانی استان افزوده شده است، اظهار داشت: تعداد پست‌های توزیع برق سطح استان نیز ۹ هزار و ۲۶۵ دستگاه است که از این تعداد ۲۶۱ دستگاه پست توزیع در سال گذشته احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی، ظرفیت پست‌های توزیع استان را ۱۱۶۱ مگاولت آمپر اعلام کرد و افزود: تعداد مشترکان برق  در حال حاضر به ۴۰۰ هزار مشترک رسیده که رشد سه درصدی را درپی داشته است.

فرهزاد خاطرنشان کرد: تعداد روستاهای برق دار استان ۷۴۹ روستا است و ۹۹.۵ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۳۹۳ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد در بخش خانگی، ۱.۸ درصد در قسمت کشاورزی، هفت دهم درصد در حوزه صنعتی و بقیه در سایر مصارف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha