پلیس در تراز انقلاب اسلامی راهبرد فرماندهی انتظامی قم است

قم-ایرنا-فرماندهی انتظامی قم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروهای مسلح، گفت: دستیابی به پلیس در تراز انقلاب اسلامی هدف و راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی این استان است.

به گزارش ایرنا، سردار سیدمحمود میرفیضی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم طی سخنانی، اضافه کرد: نیروی انتظامی تا رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی فاصله دارد.

وی بیان کرد: وظیفه ذاتی سازمان قضایی نیروهای مسلح، صیانت از تمام نیروهای مسلح است و مقام معظم رهبری همواره بر رسیدن نیروهای مسلح به تراز و جایگاه والای انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند.

میرفیضی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کسی که می‌خواهد در نیروهای مسلح خدمت کند باید الزامات، اقتضائات و شرایط این نهادها را رعایت و به آنها پایبند باشد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و شان نیروهای مسلح، تخلفات نیروهای نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی می‌شود تا حرمت این افراد حفظ گردد.

وی یادآور شد: وضعیت کلی و عمومی نیروهای مسلح در استان قم از نظر سلامت و پاک دستی رضایت بخش است و تعداد تخلفات ثبت شده زیاد نیست.

فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اصل پیشگیری برای جلوگیری از احتمال وقوع تخلف در نیروهای مسلح بعنوان یک اصل راهبردی باید دنبال شود.

میرفیضی گفت: طی سالهای اخیر اقدامات خوبی در صیانت و پیشگیری برای حفظ کرامت نیروهای مسلح در سطح این استان انجام یافته‌است.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام اصغر حبیبی قدردانی صورت گرفت و محمدصادق انصاری به عنوان دادستان نظامی جدید استان قم معارفه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha