بیش از ۸۰ درصد از محصولات کشاورزی در داخل کشور تولید می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: با کار و تلاش خستگی ناپذیر بهره برداران و مدیریت مجموعه جهاد کشاورزی در استان‌ها بیش از ۸۰ درصد تولیدات کشاورزی در داخل تولید می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح اله رحمانی مهر روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در استانها نقش نظارتی بر اجرای سیاست ها و اقدامات اجرایی دارند که باید همپای ریاست و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دو بال تکمیل کننده هم اهداف سازمانی را به پیش ببرند.

وی، روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه را علاقه‌مند به نظام و انقلاب دانست و گفت: بصیرت رهبر معظم انقلاب در تشکیل حوزه نمایندگی ولی فقیه نشان از اهمیت فعالیت این حوزه می‌دهد که ضامن عملکرد درست در سازمان‌ها است.

مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد بیانات نوروزی مقام معظم رهبری تاکید بر مسایل مرتبط با محوریت بخش کشاورزی، تامین امنیت غذایی مردم و توسعه کشاورزی دانش بنیان است.
حجت الاسلام رحمانی مهر افزود: در شرایط کنونی برای موفقیت در امر جهاد تبیین و توزیع عادلانه یارانه‌ها، برخورداری از اطلاعات دقیق، شفاف و صحیح با جزئیات مشخص برای آگاه‌سازی مردم توسط مسوولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه در استانها نیاز است تا بتوانیم در ادامه همراهی مردم با دولت را جلب و با روشنگری در این زمینه اجازه ندهیم دشمنان ذهن ملت بزرگ ایران را مخدوش سازند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم با اشاره به پتانسیل های بخش کشاورزی استان، گفت : بخش کشاورزی استان با توجه به سهم بالای اشتغال ۳۶ درصدی و گردش مالی مطلوب نقش مهمی در اقتصاد استان دارد و برای پیشبرد اهداف و برنامه های محوری خود نیازمند حمایت روحانیان برای تببین و روشنگری سیاست های این مجموعه است.
اکبر کرامتی اضافه کرد: میزان تولید گوشت مرغ در سال جاری به ۱۱۰ هزار تن افزایش یافته است و روزانه به طور میانگین در حدود ۳۰۰ تن گوشت مرغ گرم به بازار عرضه می شود که بیش از نیاز مصرف‌ مردم استان است که  به وفور و زیر قیمت مصوب ستاد تنطیم بازار عرضه می شود.
درپایان مراسم طی حکمی از طرف «حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی»  نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، «حجت الاسلام رضا میرزاجانی» به سمت سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات حجت الاسلام رضا میرزایی طی دو سال تصدی این سمت تجلیل و قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha