۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84746135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای کمیسیون عمران مجلس از چند طرح عمرانی کردستان بازدید می کنند

سنندج- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: رییس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه ۲ معاون وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه در سفر یک روزه به استان کردستان از چند طرح عمرانی بازدید می کنند.

عرفان مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این سفر محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی، رییس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

وی گفت: بازدید از واریانت گردنه خروسه و جاده جدید مریوان، بازدید از تقاطع غیرهمسطح گاران، بازدید از کنارگذر شمالی مریوان و حضور و بازدید از مرز بین المللی باشماق از برنامه‌های سفر یک روزه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در کردستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این  سفر از پروژه‌های باز آفرینی شهری مریوان و پروژه‌های روار، دله مرز و تفین پایگلان در مسیر پروژه کامیاران - مریوان بازدید خواهند کرد.

رییس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه ۲معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی صبح روز دوشنبه وارد فرودگاه سنندج شدند و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha