۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84746269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار مولد خورشیدی امسال به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار می‌شود

اهواز- ایرنا- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: یک هزار مولد خورشیدی تا پایان امسال به مددجویان این نهاد حمایتی در راستای ایجاد اشتغال و تولید انرژی پاک واگذار می شود.

حسین وطن پرست دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از راه های ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد واگذاری مولدهای خورشیدی است تا با تولید انرژی و فروش آن به شرکت برق از این محل درآمد پایدار و مناسبی داشته باشند.

وی گفت: این طرح از سال گذشته کلید خورد و بنا بود که ۵۰۰ مولد خورشیدی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) خوزستان که اغلب در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند واگذار شود که با اقدام انجام شده این تعداد به یک هزار مولد افزایش یافت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اظهار داشت: تا ۲ ماه آینده ۳۰۰ مولد خورشیدی در اختیار مددجویان تحت پوشش این نهاد قرار می گیرد.

وطن پرست گفت:در این طرح از کمک خیران و تسهیلات ارزان قیمت استفاده می شود تا بهترین شرایط برای کسب درآمد مددجویان فراهم شود.

مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اسفندماه سال گذشته از تحویل تعداد یک هزار و ۵۰۰ نیروگاه کوچک خورشیدی طی سال ۱۴۰۱ به مددجویان کمیته امداد در خوزستان خبر داده بود.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha