بیان ابعاد مختلف درمان اقتصاد بیمار کشور توسط دولت عین جهاد تبیین است

پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا با تأکید بر اینکه درمان اقتصاد بیمار کشور به همراهی مردم با دولت نیاز دارد، اظهار داشت: بیان ابعاد مختلف درمان اقتصاد بیمار کشور توسط دولت سیزدهم، عین جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک‌نوری سه‌شنبه شب در همایش جهاد تبیین که با موضوع عدالت در پرداخت یارانه‌ها در محل سالن همایش‌های شبکه بهداشت و درمان پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: امروز دولت سیزدهم برای کمک به حل مشکل معیشت مردم و درمان اقتصاد بیمار کشور، آبروی خود را به میان آورده و شجاعانه دست به جراحی اقتصاد کشور زده تا یک بار برای همیشه مشکل توزیع عادلانه یارانه‌ها میان مردم را رفع کند.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام نظر کارشناسان، اساس توزیع یارانه‌ها در کشور با مشکلات زیادی همراه است و یارانه‌های بسیاری که دولت هر ساله برای کمک به مردم پرداخت می‌کند، نه به حساب مردم بلکه به جیب دلالان، واسطه‌ها و ویژه‌خواران می‌رود و در برخی موارد، پرداخت یارانه‌ها از مسیر اصلی خود منحرف شده و در جای دیگر استفاده شده است.

تاجیک نوری با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال حذف ارز ترجیحی نیست و هدفمند کردن توزیع آن را در جامعه دنبال می‌کند، افزود: امروز دشمنان قسم خورده و بدخواهان نظام تمام توان رسانه‌ای خود را به میدان آورده تا با ارائه اطلاعات نادرست، مردم را نسبت به آینده خود نگران کنند از این رو همه وظیفه دارند تا ابعاد مختلف طرح دولت را که مصداق بارز جهاد تبیین است را برای مردم بازگو کنند.

وی گفت: بر اساس اعلام رئیس جمهوری، در بحث بنزین، دارو و نان هیچ تغییر قیمتی اتفاق نمی‌افتد و دولت راهکارهای جایگزین برای هدفمندی ارز ترجیحی را تدوین کرده است.

فرماندار پیشوا تأکید کرد: حفظ و ارتقاء امنیت کشور، خط قرمز همه مسئولان است و نباید این طرح آرامش و امنیت جامعه را بر هم زند بلکه با آشکار شدن ابعاد مختلف آن، جامعه به سمتی حرکت کند که همه مردم از اثرات مثبت آن برخوردار شوند که قطعا اجرای دقیق آن به همراهی و مشارکت مردم نیاز دارد تا با کمترین هزینه مادی و معنوی این طرح در مسیر اصلی خود اجرایی شود.

وی افزود: به منظور ایجاد آرامش در بازار مصرف، از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تشدید بازرسی‌ها استفاده می‌شود و در صورت مشاهده احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی با متخلفین برخورد قانونی شده و هیچ مماشاتی آنان صورت نمی‌گیرد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha