کمیته امداد ورامین ۱۲۵ میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد

ورامین - ایرنا - رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ورامین گفت: این نها با پرداخت ۱۲۵ میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی رتبه نخست استان تهران را در این بخش طی سال گذشته کسب کرد.

محمد توکلی روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان ورامین سال گذشته به منظور توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و ایجاد اشتغال، ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ارائه کرد که از این نظر، رتبه نخست استان تهران را به خود اختصاص داد و با پیگیری‌های صورت گرفته، این سهمیه امسال از رشد ۵۰ درصدی برخوردار شده است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش و متقاضی، طی ۲ سال گذشته ۶۵ خانوار از مسکن برخوردار شده و در مجتمع مسکونی شهرستان پیشوا، صاحب خانه شدند که این مهم نیز با همکاری و همراهی مستقیم کمیته امداد اتفاق افتاده است.
توکلی با اشاره به هدف‌گذاری ازدواج آسان جوانان در کمیته امداد افزود: به منظور کمک به ازدواج جوانان تحت پوشش کمیته امداد، سال گذشته ۱۵۰ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج پسران به زوج‌های جوان تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد اهدا شد.
این مسئول از اجرای طرح اطعام مهدوی در ایام ماه مبارک رمضان به عنوان یکی از اقدامات کمیته امداد در برخورداری مددجویان از مواهب این ماه عظیم خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان و خیّران، در ایام ماه مبارک رمضان روزانه ۷۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.
رئیس کمیته امداد ورامین همچنین از توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی با میانگین قیمت هر بسته پنج میلیون ریال بین مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی ادامه داد: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ خانواده مددجو شامل بیش از ۱۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد ورامین قرار دارند که از این تعداد، ۸۰۰ فرزند محسنین (دارای خانواده بی بضاعت) و ۲۳۰ یتیم شناسایی شده که از حمایت‌های مادی و معنوی سه  هزار و ۵۰۰ حامی که اغلب آنان خارج از شهرستان سکونت دارند، برخوردارند.
توکلی میانگین واریزی به حساب ایتام و کودکان خانواده‌های بی‌بضاعت را هفت میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: هم اکنون ۸۰۰ دانش‌آموز و ۱۳۰ دانشجو از حمایت‌های کمیته امداد ورامین برخوردارند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha