۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84749607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در شهرستان نهبندان کشف شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۸
کد خبر: 84749607
۱۰ تن روغن نباتی قاچاق در شهرستان نهبندان کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ۱۰ هزار کیلوگرم روغن نباتی خوراکی قاچاق توسط ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون باری در این شهرستان کشف شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان رحیمی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، به یک کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر، خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون ۱۰ هزار کیلوگرم روغن نباتی قاچاق کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را جهت بررسی و پیگیری از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف محموله روغن نباتی احتکار شده در طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم از کشف ۵۵۲ قوطی چهار کیلویی روغن نباتی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: مأموران انتظامی طبس اخباری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار واحد صنفی واقع در این شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع  را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار روغن های خوراکی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد محل‌های شناسایی شده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha