۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۴۴
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84750806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال فولاد هرمزگان حریف نفت امیدیه نشد

بندرعباس- ایرنا- تیم فوتبال فولاد هرمزگان در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور حریف نفت امیدیه نشد و با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، تیم فولاد هرمزگان پس از برد ارزشمند در هفته هشتم برابر سپاهان ایذه آمده بود تا در خانه برد دیگری برابر تیم صدرنشین گروه سوم کسب کند که در پایان به تساوی رضایت داد.
نیمه نخست ۲ تیم تا ۱۵ دقیقه اول بازی پا به پای هم پیش رفتند و در دقیقه ۱۷، نفت امیدیه صاحب یک پنالتی شد که «محمد جهانگیری» آن را به گل تبدیل کرد و نفتی ها توانستند با همین گل در نیمه نخست پیروز به رختکن بروند. 
در نیمه دوم فولاد هرمزگان برای گل تساوی تلاش می‌کرد که در یک ضد حمله توسط «صدرالله آشنا» دروازه اش برای بار دوم باز شد.
« نادرغله بانی» سرمربی تیم فولاد هرمزگان هم با تغییراتی که در تیم انجام داد و با مالکیت توپ و میدان حمله های خود را روی دروازه مهمان شدت دادند و «میلاد قنبری» قفل دروازه نفت را شکست.
 بدنبال این گل، فولاد هرمزگان دست از حمله های خود نکشید و سرانجام فولاد در وقت های اضافه توسط «عبدالرحمان واحدیان» به گل تساوی دست یافت تا در نهایت بازی با تساوی ۲ بر ۲ و تقسیم امتیازها به پایان برسد.
 با این تساوی فولاد هرمزگان با ۱۵ امتیاز نیم فصل نخست را با عنوان دومی به پایان رساند.
در گروه سوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور  فولاد هرمزگان با تیم های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، نفت امیدیه، فرهنگ رامهرمز ، کیان اراک، نفت اهواز ، سامیت تهران، استقلال شوش و یزد لوله هم گروه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha