۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵
کد خبر: 84751608
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل تعاون قم: اطلاع رسانی درزمینه اصلاحات اقتصادی دولت ضروری است

قم ـ ایرنا ـ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم بر انجام امر اطلاع‌رسانی در زمینه اصلاحات اقتصادی توسط دولت تاکید کرد و اظهار داشت:گفت: تمام یارانه‌ها در یک یارانه تخصیص و تجمیع شده و یارانه‌ای که در حال حاضر واریز شده، شامل ماه‌های اردیبهشت و خرداد سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید وزیری‌راد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس شهر قم، افزود: افرادی که در واریزی جدید یارانه، دریافتی نداشته اند؛ سه ماه فرصت دارند تا از طریق تارنمای (سایت) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد سامانه حمایتی شوند و اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تاکید کرد: یارانه افرادی که در این سامانه تایید شود، از بین نمی رود و از اردیبهشت ماه امسال مشمول دریافت یارانه می‌شوند.  

وی افزود: کسانی نیز که از سال ۱۳۹۳ و یا از ابتدا، یارانه دریافت نکرده اند؛ باید وارد تارنمای (سایت) هدفمندی یارانه ها بشوند و اقدام به ثبت نام کنند که به زودی این تارنما (سایت) باز می شود.  

وی اظهار داشت: در استان قم، مردم می‌توانند پرسش‌های خود را در این زمینه با شماره تلفن‌های ۳۶۱۶۲۱۱۰، ۳۶۱۶۲۱۲۷ و ۳۶۱۶۲۱۷۷ با پیش‌شماره ۰۲۵ (اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم) مطرح کنند.  

وزیری راد اعلام کرد: آمادگی داریم که در مساجد و یا پایگاه های بسیج حضور پیدا کنیم و به صورت مستقیم پاسخگوی سوال های مردم در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه شب گذشته در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) در منطقه نیروگاه پاسخگوی پرسش های مردم بودیم، گفت: امشب نیز در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) در خیابان پیام نور جوابگوی سوال های شهروندان گرامی هستیم.

به گزارش ایرنا، مرکز روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی شماره‌های پاسخگویی برای رفع دغدغه‌های مردم درباره موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شرح زیر خبر داد:

۱ ـ افرادی که به هر نحوی از سال ۱۳۹۳ به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده و یا از قلم افتاده بودند؛ لازم است، در سامانه‌ای که قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها در دسترس قرار دهد، ثبت‌نام کنند؛ جزییات بیش‌تر در این زمینه در اختیار سازمان هدفمندی قرار دارد.

۲ ـ افرادی که به هر نحوه به دهک‌بندی خود اعتراض دارند؛ می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی اینترنتی https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند؛ و اگر اطلاعات اعلامی تایید شود، یارانه آن‌ها جبران خواهد شد.

۳-  شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته می‌شود.      

 اجرای طرح «رقابت در خدمت» با حضور مسئولان ۵ نهاد

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، طرح «رقابت در خدمت» این هفته در مصلای قدس با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان بسیج حقوقدانان استان؛ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛ جمعیت هلال احمر استان؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و شهرداری قم برگزار شد و مسئولان این نهادها پاسخگوی پرسش های مردم بودند.

طرح «رقابت در خدمت» هر هفته با حضور مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان در مصلای قدس شهر قم، پیش از برگزاری آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه انجام می‌شود و مردم می‌توانند به صورت مستقیم مسایل، مشکلات، خواسته‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با مسئولان در میان بگذارند.             

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha