مشکلات مالی واحدهای گردشگری خراسان جنوبی در کارگروه‌ها پیگیری شود

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و نیز کمیسیون‌های ذیربط برای حل مشکلات مالی واحدهای گردشگری استان تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد اشرفی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان افزود: به جهت اهمیت موضوع باید از کانال‌های اعتباری و تسهیلاتی برای رفع مسایل و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استفاده کرد.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری را در راستای بهره‌برداری هرچه بیشتر از فرصت‌های گردشگری استان از تکالیف دستگاه‌های متولی برشمرد و گفت: با رشد و توسعه صنعت گردشگری شاهد گسترش انواع خدمات، ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه زیرساخت‌ها در استان خواهیم بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، قابلیت‌های گردشگری این استان را بی‌نظیر خواند و متذکر شد: فرصت‌های گردشگری استان آن طور که باید و شاید معرفی نشده است.

وی بیان کرد: در این بخش کم‌کارهایی صورت گرفته است و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید ظرفیت‌های گردشگری استان را در قالب بسته‌های فیزیکی و با استفاده از فرصت فضای مجازی معرفی کند.

اشرفی در ادامه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی را موظف کرد مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در این جلسه را پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha