۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 84761866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عاملان قطع درختان در شهرری

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 84761866
دستگیری عاملان قطع درختان در شهرری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق درخت که پس از سرقت درخت ها و آنها را برای تبدیل به ذغال به همدستشان می فروختند، خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۰ اصله درخت و یک تُن ذغال در کارگاه تولیدی ذغال کشف شد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی چند فقره سرقت درخت در محدوده "قیامدشت" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی در نهایت ماموران موفق شدند هویت و مخفیگاه ۲ سارق را در محدوده "باغ اناری قیامدشت" شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان به سرقت و فروش درخت های سرقتی به همدستشان اعتراف کردند، گفت: متهمان اظهار داشتند با فروش درخت های سرقتی،   مالخر اموال مسروقه درخت های سرقتی را تبدیل به ذغال می کرده است.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارگاه تولیدی غیر مجاز ذغال شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی ماموران انتظامی متهم  مشغول تبدیل چوب به ذغال بود، دستگیر شد و در بازرسی از محل ۳۰ اصله درخت بریده شده و یک تُن ذغال کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: با تکمیل پرونده هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

قاچاق ۲۰ میلیاردی پوشاک  
فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۴ هزار ثوب شلوار قاچاق درعملیات ماموران این پلیس به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی گفت: مأموران پلیس امنیت این شهرستان  طی تحقیقات پلیسی از وجود پوشاک قاچاق در یک انبار کالا در محدوده قلعه نو مطلع و موضوع را در دستور کارخود قرار دادند.

جلیلیان افزود: ماموران ضمن هماهنگی های قضائی در بازرسی از این محل ۴ هزار شلوار قاچاق کشف که کارشناسان ارزش آنها را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: هویت و مخفیگاه مالکان این اموال در محدوده خیابان "پیروزی" شناسایی و هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در پی جوئی های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس است و این فرماندهی به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

همچنین امروز مراسم افتتاحیه مجتمع تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی شهرستان ری در محله دولت آباد با حضور سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری افتتاح و راه اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha