به گزارش ایرنا از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم، سید مهدی محصل روز دوشنبه در این زمینه افزود: یکی از گامهای موثر به سوی سازمان تامین اجتماعی هوشمند، اجرای طرح نسخه الکترونیک بود که با تلاشهای فراوان و مشارکت بسیار خوب مراکز طرف قرارداد، بیش از ۹۸ درصد نسخ به شکل الکترونیک تولید میشود.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه و اسناد بالادستی کشور و بهمنظور بهبود و توزیع عادلانه خدمات به مردم در بخش درمان از جمله نسخه نویسی الکترونیک، الکترونیکی شدن درخواست از کار افتادگی و نوبتدهی الکترونیک مراکز درمانی، تایید اینترنتی دارو و پاراکلینیک در راستای خدمت شایسته به بیمه شدگان است.
وی هوشمندسازی سازمان تامین اجتماعی را منجر به افزایش رضایتمندی، کیفیت و اثر بخش نمودن عملکرد بیان کرد و گفت: سازمانها منابع نامحدود ندارند و برای انجام بهتر تکالیف و تعهدات قانونی میتوان با تصمیمهای جدید و اصلاح چگونگی ارائه خدمت بهویژه در حوزه درمان هزینهها را کاهش و از منابع بیمهشدگان بهعنوان حقالناس مراقبت کرد.
محصل با اشاره به اینکه منابع سازمان حق الناس است، افزود: کیفیت در ارائه خدمت درمانی با توجه به اینکه با جان بیمار در ارتباط است از جایگاه ویژه ای برخوردار است، لذا پایش مستمر شاخصهای کیفی و درست هزینه کردن بسیار با اهمیت است.
وی با اشاره به خدمات سازمان در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم که از حق بیمه شدگان تامین می شود، گفت :تشکیل پرونده برای بیش از ۷۷۰ نفر برای دریافت خدمات ناباروری افراد تحت پوشش بیمه و همچنین پرداخت هزینههای کامل بستری بیش از ۵۷۴ نفر از افراد بالای ۶۵ سال تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در مراکز دانشگاهی از اقدامات موثر در راستای راهبردهای کلان درمانی تامین اجتماعی کشور است.
نظر شما