۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84765666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضای کار اشتراکی و مرکز نوآوری مکعب در رشت افتتاح شد

رشت _ ایرنا _ فضای کار اشتراکی پارک علم و فناوری استان گیلان و مرکز نوآوری مکعب عصر امروز سه شنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در رشت افتتاح شد.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان در این مراسم با بیان اینکه فاز دوم فضای اشتراکی این پارک امروز افتتاح شده، گفت: فاز دوم فضای اشتراکی با بیش از ٢ میلیارد تومان سرمایه گذاری "تجهیزات " افتتاح شده که بخشی با حمایت معاونت علمی و فناوری رییس جمهور بوده ضمن اینکه ساختمان این مرکز بازساری شده است.

دکتر امیر ملک پور اظهار داشت: این مکان فضایی برای فعالیت استارت آپ ها است که در این فضای اشتراکی میز کاری با تمام امکانات برای کسب و کار در اختیار افراد قرار می گیرد.

وی بیان داشت: در این فضای مشترکی افزون بر ٢٣ استارت آپ امکان فعالیت دارند ضمن اینکه این فضا به صورت ارزان قیمت در اختیار آنان برای فعالیت قرار می گیرد.

مدیر دانش بنیان فناور مرکز نوآوری مکعب نیز گفت: این مرکز در ۳۵۹ متر مربع ، شامل هشت اتاق با پنج میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح شده است.

امیر گیلانپور با بیان اینکه این مرکز فرصتی برای رشد جوانان در فضایی متفاوت است، اظهار داشت: در این مرکز ایده پردازان و صاحبان ایده در حوزه های مختلف از حمایت ها و امکانات این مرکز بهره می شوند.

وی افزود: حضور این افراد در این مرکز موجب هم افزایی و ایجاد شبکه و شبکه سازی در فرآیند تجاری سازی ایده ها می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز سه شنبه ار شرکت های دانش بنیان فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران، پایا کلاچ و زیست فرآورد پارس بازدید کرد. 

مرکر نوآوری دانشگاه گیلان و کارخانه نوآوری گیلان نیز صبح امروز با حضور سورنا ستاری افتتاح شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha