۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84766100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اسلامشهر:مردم در حوزه راهداری مطالبات جدی و اساسی دارند

اسلامشهر-ایرنا- فرماندار اسلامشهر، با بیان اینکه مردم در حوزه راهداری مطالبات جدی و اساسی دارند گفت: وضعیت ناهنجار جاده منتهی به پل بادامک در حسن آباد نارضایتی بسیاری ایجاد کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی در نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، با بیان اینکه علیرغم مسئولیت مستقیم راهداری در این زمینه و محدودیت در منابع مالی فرمانداری شهرستان در راستای جلب رضایتمندی مردم اقدامات لازم را جهت تامین اعتبار بهسازی و آسفالت این مسیر آغاز کرده  اظهار داشت: بخش هایی از محورهای احمدآباد مستوفی و بلوار حضرت معصومه(س) نیز به بهسازی و ترمیم روکش آسفالت نیاز دارد.

وی، همچنین بر ضرورت مشارکت فعال و جدی مجموعه راهداری در اصلاح هندسی میادین پیامبر اعظم(ص) احمدآباد مستوفی و الغدیر که توسط شهرداری های احمدآباد مستوفی و اسلامشهر اجرایی خواهد شد، تاکید کرد.

مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان تهران نیز در این نشست با بیان اینکه بهسازی و آسفالت چهار کیلومتر از محور احمدآباد مستوفی و دو کیلومتر از بلوار حضرت معصومه(س) در دستور کار قرار دارد و در روزهای آتی انتشار آگهی جهت انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی انجام می شود افزود: در راستای افزایش ایمنی جاده احمدآباد مستوفی نصب نیوجرسی در پنج کیلومتر از این محور انجام خواهد شد.

حیدرنوروزی همچنین از آمادگی کامل این اداره کل برای کمک به اصلاح هندسی میادین پیامبر اعظم(ص) و الغدیر جهت روان سازی ترافیک در این مناطق خبر داد.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha