توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و ۲ خبر کوتاه دیگر از اشنویه

مهاباد - ایرنا - فرمانده سپاه اشنویه گفت: به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار یعقوب رشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد بسته معیشتی شامل پنج قلم کالای اساسی است که به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توسط گروه های جهادی سپاه در بین خانواده های نیازمند این  شهرستان توزیع شد.

وی افرود: به همین مناسبت کانال کشاورزی روستای "آغبلاغ" نیز که با همت بسیج سازندگی سپاه اشنویه از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا و مشارکت رییس ایل هرکی و عشایر غیور روستای آغبلاغ احداث شده است با حضور جمعی از مسوولان در این روستا افتتاح شد.

فرمانده سپاه اشنویه اضافه کرد: این طرح کشاورزی با هزینه ۲ میلیارد ریال و جهت آبیاری ۳۵ هکتار از باغات این روستا احداث شده است.

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و ۲ خبر کوتاه دیگر از اشنویهسرهنگ رشیدی ادامه داد: همچنین به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام سوم خرداد در زمین چمن روستای آغبلاغ و با حضور مسوولان این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به مدت یک ماه با حضور ۳۰ تیم از روستاهای بخش «دشتبیل» و «مرگور» برگزار و تیم «لاوان» توانست با شکست دادن همه رقبای خود فاتح این مسابقات شود.

به گزارش ایرنا، آزادسازی خرمشهر از رخدادهای مهمِ تاریخ جنگ ایران و عراق که در آن، شهر خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط ارتش بعث عراق به‌دست نیروها و رزمندگان ایرانی آزاد شد، این روز بزرگ در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و ۵۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha