استاندار چهارمحال و بختیاری درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی را تسلیت گفت

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی در پی فروریختن ساختمان متروپل در این شهر را به مردم خوزستان و آبادان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز یکشنبه در پیام تسلیت خود تاکید کرده است: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان که باعث جان باختن، مصدومیت و مجروح شدن گروهی از عزیزانمان در خطه شهیدپرور این شهر شد، به معنای واقعی کلمه جانکاه و جانسوز بود و موجب تاسف و تاثر عمیق همگان شد، استان چهارمحال و بختیاری نیز همانند همه ملت شریف ایران، خود را داغدار و شریک غم این حادثه غم انگیز می‌داند.

در ادامه آمده است: اینجانب از طرف خود و همه مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری به مردم غیور آبادان و به‌ویژه خانواده‌های مصیبت‌زده تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند حکیم خواهان و خواستارم و همچنین برای مصدومان و مجروحان این حادثه تمنای عافیت و سلامتی دارم.

به گزارش ایرنا، بخش‌هایی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل در آبادان ظهر روز دوم خرداد ریزش کرد و هیات دولت به احترام جانباختگان حادثه آبادان و ابراز همدردی با خانواده‌های آنان روز هشتم خردادماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha