ثبت‌نام هفدهمین جشنواره انتخاب تعاونی‌های برتر در استان اردبیل شروع شد

اردبیل - ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اعلام کرد: ثبت‌نام هفدهمین دوره جشنواره ملی و به منظور انتخاب تعاونی‌های برتر کشور و استان اردبیل شروع شده و تا بیستم خرداد ادامه خواهد داشت.

بهروز رحیم زاده روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت‌های تعاونی استان اردبیل برای ثبت‌نام در این المپیاد رقابتی بایستی با ورود به سامانه هوشمند تعاون کشور به نشانی Taavoni.mcls.gov.ir از زیربخش خوداظهاری اقدام به ورود اطلاعات چهارگانه مربوطه کرده و به تکمیل موارد درخواستی بپردازند.

وی گفت: بعد از تاریخ اعلام شده، رتبه‌بندی اولیه تعاونی‌ها توسط سامانه انجام شده و آن دسته از شرکت‌های تعاونی که حد نصاب لازم را در این مرحله به دست آورند، جهت تکمیل اطلاعات و رتبه‌بندی نهایی مجاز به تکمیل فرم و بارگذاری مستندات نهایی در سامانه خواهند بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: پس از رتبه‌بندی کمی و کیفی بر اساس شاخص‌های مدنظر در سامانه، تعاونی‌های برتر استانی و ملی مشخص شده و در هفته تعاون تجلیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: تعاونی‌های برتر منتخب در این جشنواره جوایز نفیس و مشوق‌های تسهیلاتی دریافت خواهند کرد.

وی از فعال‌سازی مجدد ۱۲ شرکت تعاونی راکد استان اردبیل با تغییر موضوع فعالیت، تغییر اعضای هیات مدیره و تزریق تسهیلات در سال گذشته خبر داد و افزود: در راستای مردمی‌سازی اقتصاد و تحقق سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور، یک هزار و ۹۵۰ شرکت تعاونی با ایجاد فرصت شغلی برای ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در استان در حال فعالیت اقتصادی هستند.

رحیم‌زاده بیان کرد: با توجه به استقرار سامانه ثبت تعاونی کشور، انجام تمامی مراحل تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق این سامانه بدون نیاز به مراجعه متقاضیان به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاون مسیر اصلی مردمی کردن اقتصاد در شرایط فعلی کشور است، گفت: تجمیع سرمایه‌های اندک برای فعالیت اقتصادی و در نتیجه رونق تولید به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از اهداف اصلی بخش تعاون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha