سفیر بلاروس در ایران از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد دیدن کرد

تهران - ایرنا - سفیر بلاروس در جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه رویداد «عصر امید» ویژه دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، دیمیتری کالتسوف ضمن بازدید از دستاوردهای فناورانه محققان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، با محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.

راه اندازی واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بلاروس در این گفت وگو مطرح شد.

همچنین موضوعات بازدید سفیر بلاروس از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی استان های تهران و اصفهان و همکاری مشترک علمی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های بلاروس مورد گفت وگو قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه رویداد ملی عصر امید عصر امروز(یکشنبه) با شعار «۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت» با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت.

این رویداد فرصتی برای شناسایی ایده ‌ها و استعدادهای برتر گروه ها، شرکت‌ها، ظرفیت‌های آزمایشگاهی حوزه‌های مختلف فناوری و شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D) است، همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان معرفی شده در این رویداد محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha