ربیع‌خواه: با بازیکن ۳۵ میلیونی مقابل پرسپولیس باختیم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با بازیکنی مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم که ۳۵ میلیون قراردادش بود.

به گزارش ایرنا، محسن ربیع‌خواه پس از شکست دو بر یک شهرخودرو برابر پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر و سقوط تیمش گفت: سقوط ما دلایل زیادی دارد. همیشه حرف خودم را واضح می‌گویم و از هیچکس ترس و واهمه ندارم. مسوولان مشهد و تیم ما را حمایت نکردند. تنها افرادی که شهرخودرو را تا اینجا آوردند که یک هفته قبل از اتمام لیگ سقوطش قطعی شد بازیکنان و کادرفنی بودند.

وی افزود: سقوط ما باید خیلی زودتر قطعی می‌شد چرا که در مشهد و تهران مورد حمایت قرار نگرفتیم. روی غیرت، تلاش و زحمت بازیکنان تا اینجا آمدیم. بازیکنان ما پول درست و حسابی نگرفتند و امکانات درست، زمین تمرین خوب و ... نداشتیم. 

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو درباره گرانترین بازیکن تیمش است، گفت: باید در این مورد شفاف سازی کنم. قرارداد چهار بازیکن شهرخودرو یک میلیارد تومان است که سقف قرارداد است. تیم‌های دیگر کف قراردادهای‌شان هم این مبلغ نیست. کف قرارداد بازیکنان پرسپولیس، کف قراردادشان سه میلیارد است اما در تیم ما ۳-۲ بازیکن ۵۰۰ میلیون و سایرین زیر ۲۰۰ میلیون هستند.

وی تاکید کرد: بازیکنی امروز مقابل پرسپولیس بازی کرد که قراردادش ۳۵ میلیون تومان است.  خودم ۳۰ درصد پول گرفته‌ام. سایر بازیکنانی که قراردادشان کمتر است ۴۰ یا نهایت ۵۰ درصد گرفته‌اند. 

بازیکن شهرخودرو درباره اینکه این تیم از ابتدای فصل برای ماندن در لیگ برتر بسته نشده و مشکلات زیادی داشت، اضافه کرد: روزهای اولی که به مشهد رفتیم، شرایط خوب بود اما دعوا و درگیری باعث این اتفاقات شد.

ربیع‌خواه درمورد شرکت نکردن شهرخودرو در بازی با مس رفسنجان، هم گفت: در آن زمان پنجره تیم بسته بود. یک ماه با تیم تمرین می‌کردیم اما یک هفته به شروع بازی‌ها گفتند پنجره بسته است. نمی‌دانستند که باید برای ثبت شدن قراردادهای ما باید این پنجره را باز کنند.

وی افزود: قبل از بسته شدن پنجره شان هم این قراردادها را ثبت نکرده بودند. مشکل از خودشان بود. در این سه هفته‌ای که ما بودیم، چه کار کردند. سر برخی مشکلات مربی با مدیرعامل دعوا می‌کرد. در ادامه بارها تغییرات ایجاد کردند. اگر بخواهم از شهرخودرو بگویم می‌توانم یک کتاب بنویسم.

وی درباره اینکه فصل آینده هم در لیگ برتر بازی می‌کند،تاکید کرد: هیچ برنامه ای ندارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha