حدادی: برخی به دوومیدانی پشت کرده‌اند/ هفته آینده به آمریکا می‌روم

تهران- ایرنا- دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در ماده پرتاب دیسک گفت: دوومیدانی با کیفیت‌ترین، پرمدال‌ترین، زیباترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی المپیک است و توقع داریم وقتی مسابقاتی برگزار می‌شود همه از آن حمایت کنند اما برخی به آن پشت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، احسان حدادی شب گذشته توانست در رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا (ع) رکورد ۶۱.۱۱ متر را به ثبت برساند. او روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با اظهار داشت: جا دارد تا اتفاقات اخیر در خوزستان را به مردم ایران تسلیت بگویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین رویدادهای تلخی نباشیم. مسابقات بین‌المللی امام رضا (ع) در سطح قابل قبولی برگزار شد و بعد از سه سال توانستم بالای ٦١ متر دوباره پرتاب کنم و این رکورد برای آغاز فصل خوب بود زیرا بازی‌های آسیایی به تعویق افتاده و تلاش دارم تا پنجمین مدالم را در این بازی‌ها کسب کنم و اولین ورزشکاری باشم که در کل قاره آسیا پنج طلای بازی‌های آسیایی را دارد.

وی افزود: سال گذشته ایران نبودم و نتوانستم در اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) شرکت کنم؛ اما سطح دومین دوره مسابقات خوب بود و دوومیدانی کار ترکیه هم دوم شد ولی هنوز خیلی جای کار داریم تا مسابقات بهتری را از لحاظ کیفی و دیگر جنبه‌ها برگزار کنیم.

ملی‌پوش المپیکی پرتاب دیسک عنوان کرد: حیف ورزشگاه امام رضا (ع) که امروز خالی بود و در استان خراسان و شهر مشهد طرفداران دوومیدانی زیادی حضور دارند و همواره گفتم مشهد تنها شهری است که مردم آن همیشه پیگیر رکوردهایم هستند و با برنامه‌ریزی بهتری باید این رقابت‌ها را در سال‌های آینده با حضور هواداران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در ورودی این ورزشگاه متاسفانه حتی یک تبلیغ برای دوومیدانی نبود و باید ببینیم مشکل از کجاست و چه فردی مسوول این کار است تا تبلیغات این مسابقات را بیشتر کند و شاهد این بودیم که پخش زنده هم قرار بود انجام شود؛ اما با ٤٥ دقیقه تاخیر این اتفاق افتاد.

حدادی خاطرنشان کرد: حیف رشته دوومیدانی است زیرا با کیفیت‌ترین، پرمدال‌ترین، زیباترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی المپیک است و توقع داریم وقتی مسابقات دوومیدانی برگزار می‌شود همه از آن حمایت کنند و اینکه در تلویزیون مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک را نشان دهیم و مسابقات دوومیدانی را نشان ندهیم، درست نیست. در دوومیدانی ١٤٧ مدال توزیع می‌شود و با ادامه این شرایط خیلی به دوومیدانی پشت می‌کنیم. امیدوارم سال آینده همه مسوولان کشور حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: از وزیر ورزش توقع دارم که به عنوان یک دوومیدانی کاری که سابقه حضور در المپیک را دارد، حمایت ویژه از دوومیدانی داشته باشد. اینکه ببینیم که مسابقات به این نحو برگزار شده و خیلی اتفاقات دیگر در دوومیدانی در حال رخ دادن است، اصلا خوشایند نیست و باید دوستان توضیح دهند که چرا مسابقات با این شرایط در حال برگزاری است.

ملی پوش دوومیدانی گفت: از وزیر ورزش به عنوان پیشکسوت دوومیدانی توقع زیادی دارم. دوست داشتیم وزیر ورزش را اینجا اینجا و در ورزشگاه امام رضا (ع) می‌دیدیم چرا که «دهلان» رییس کنفدراسیون آسیا نیز در مشهد حضور دارد. امیدوارم این مسابقات به خوبی تمام شود. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سفر به آمریکا قطعی شد، گفت: هفته آینده برای تمرین به آمریکا می‌روم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha