۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبر: 84772117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسمان خراسان رضوی صاف و آفتابی است

۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹
کد خبر: 84772117
آسمان خراسان رضوی صاف و آفتابی است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان مناطق مختلف خراسان رضوی برای امروز صاف و آفتابی پیش‌بینی شده است و روند افزایشی دما تا پایان هفته جاری در استان ادامه دارد.

زهرا آهنگرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند افزایش دمای هوا از امروز در خراسان رضوی آغاز شده و تا پایان هفته جاری دمای هوای استان رو به افزایش است.

وی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۴ تا ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش‌بینی می شود امروز در گرمترین ساعت به ۲۸ درجه بالای صفر برسد.

آهنگرزاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای چهار درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بر طبق تحلیل  نقشه‌های هواشناسی وزش باد که از دیروز در مناطق شرقی استان شدت گرفته است، تا پایان هفته به تناوب در سطح استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وزش باد پدیده غالب در خراسان رضوی است، ادامه داد: وزش باد در مناطق بادخیز غرب، بخش‌های جنوبی و شرقی استان به صورت باد شدید، همراه با گرد وخاک، کاهش دید و کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی شده است.

وی گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی شبانه روز گذشته در شهرستانهای تایباد و سبزوار با سرعت ۵۴ کیلومتر گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha