۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۲۴
کد خبر: 84772722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رمضانی: ماندنم در استقلال به تصمیم کادر فنی بستگی دارد

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ادامه حضورم در این تیم به نظر کادر فنی بستگی دارد.

به گزارش ایرنا، آرمان رمضانی دوشنبه شب پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در هفته پایانی لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که این فصل با قهرمانی خاتمه یافت.

وی در مور اینکه رفته رفته با ترکیب اصلی آبی‌پوشان رسید، افزود: اول فصل کمتر به من بازی می‌رسید. برای رسیدن به ترکیب اصلی سختی‌های زیادی کشیدم. سعی می‌کردم از دقایق کمی که به من بازی می‌رسید نهایت استفاده را ببرم. شکر خدا کادر فنی به من اعتماد کرد و اواخر فصل به ترکیب ثابت رسیدم.

وی در مورد اینکه او در بازی با پدیده گل قهرمانی را به ثمر رساند و این قهرمانی مدیون اوست، خاطرنشان کرد: نه. همه بازیکنان زحمت کشیدند و گل‌های مهمی به ثمر رساندند. آن گل به من چشم آمد. قهرمان شدیم و گل‌ها مهم نیست.

رمضانی در رابطه تصمیمش برای فصل آتی: آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال بماند یا بازی کند اما آینده منوط به تصمیم کادر فنی و باشگاه خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب یک امتیاز از بازی نفت مسجد سلیمان موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی بدون باخت، رکورد بهترین خط دفاع و بیشترین امتیاز در یک فصل را از آن خود کرده و با کسب ۶۸ امتیاز از ۳۰ مسابقه به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و یکم برسد.
آبی‌های تهران پس از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان، در حضور تماشاگران بیشمار خود در ورزشگاه آزادی، چهارمین قهرمانی خود را در لیگ خلیج فارس جشن گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha