۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۸
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 84773844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش تندباد و افزایش دما آذربایجان غربی را فرا می‌گیرد

ارومیه - ایرنا - رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: وزش تندباد و افزایش چهار تا ۶ درجه ای دما پدیده قابل پیش بینی هواشناسی برای این استان در روز چهارشنبه است.

مهدی صابری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس نقشه های هواشناسی و بررسی آخرین الگوهای پیش یابی فعالیت امواج بارشی در استان در اوقات بعد ازظهر توام با رگبارهای متناوب در روز سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می شود و وزش باد شدید برای نواحی شمالی و مرکز استان نیز دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: احتمال رعد و برق و نیز تگرگ در نقاط مستعد نیز وجود دارد و لازم است تا شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام داشته باشند.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ و ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر بود و خنک ترین شهر استان با مثبت هفت درجه سانتی گراد چالدران و گرم ترین پلدشت با مثبت ۳۴ درجه سانتی گراد بوده است، بیشتر بارندگی ۲۴ ساعت گذشته کشور نیز در شهرستان چالدران به میزان ۱۱ میلیمتر ثبت شده است. 

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در هفته جاری شاهد بارشهای متناوب باران و رگبارهای بهاری بوده است که موجب متضرر شدن بسیاری از کشاورزان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha