۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84774471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار میلیارد ریال طرح برق منطقه‌ای سمنان در دامغان تکمیل می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: چهار طرح این شرکت در نقاط مختلف شهرستان دامغان با پیشرفت بالا و اعتبار ۲.۲ هزار میلیارد ریال در دست تکمیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید وفایی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه های در حال احداث این شرکت در منطقه دامغان با هدف پایداری بیشتر شبکه و تامین برق مشترکان مختلف در دست تکمیل است.

وی ابراز داشت: احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، احداث پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه با ۷۰ درصد پیشرفت، احداث چهار فیدر در پست ۲۳۰ کیلوولت دامغان و افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت امیریه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، از مهم ترین طرح های در حال ساخت است.

مدیر عامل برق منطقه ای سمنان با اشاره به توجه نمایندگان شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی به مجموعه صنعت برق گفت: شرکت برق منطقه‌ای سمنان  به عنوان زیرساخت برق  به تناسب نیاز و ضرورت، در سطح استان اقدام به سرمایه گذاری و تامین تاسیسات می‌کند.

وفایی با اشاره به ساختار شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق و شرح وظایف هر یک از این شرکت ها ، بیان کرد: حوزه فعالیت شرکت های برق منطقه ای،تامین برق برای مشترکان ۷ مگاوات به بالا است و در محدوده فوق توزیع و انتقال مشغول به فعالیت است.

وی توجه به رعایت صرفه جویی جهت عبور از اوج مصرف تابستان با کمترین مشکل را ضروری و مهم دانست و تاکید کرد: توافقاتی که از سوی وزارت نیرو با وزارت صمت صورت گرفت و همکاری خوب صنایع در کم کردن مقدار مصرف برق در زمان های پیک بار ، می تواند مشکلات پیش رو در فصل گرما را کم کند.

علی اکبر علیزاده ، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان در ارائه انرژی مطمئن و ‌پایدار گفت : با تمامی کمبودها و مشکلاتی که صنعت برق طی این سال ها دچار شده، اقدامات خوب و مفیدی در بخش های مختلف صنعت برق صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha