مظلومی: با رفتن مجیدی از استقلال مخالفت می‌کنیم/ یزدانی و مرادمند بازمی‌گردند

تهران- ایرنا- عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه اگر فرهاد مجیدی بخواهد جدا شود، ما مخالفت می‌کنیم گفت: «سیاوس یزدانی» و «محمدحسین مرادمند» فصل آتی به استقلال بازمی‌گردند.

به گزارش ایرنا، پرویز مظلومی در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر، اظهار داشت: تبریک جانانه به هواداران، فرهاد مجیدی و کادرش، مدیران، بازیکنان و اعضای استقلال می‌گویم. در جشن قهرمانی انقدر استقبال زیاد بود که ما دقیقه ۷۰ توانستیم به داخل ورزشگاه بیاییم. تیمی که همه رکوردها را می‌شکند، پشت آن کسانی بودند که خیلی زحمت کشیدند و یکدل بودند. 

وی ادامه داد: وقتی از جایی شروع می‌شد، ما هم مجبور بودیم جواب بدهیم. هواداران از ما انتظار داشتند سکوت نکنیم. در گذشته سکوت کردیم و خیلی ضرر کردیم. خودمان دوست نداریم وارد این کری‌خوانی‌ها شویم. انشاالله دیگر این اتفاقات از جانب هر دو تیم رخ ندهد.  

مظلومی در واکنش به شایعه جدایی مجیدی از استقلال گفت: او یک راهی را انتخاب کرده و سرمایه باشگاه است. او تلاش بسیاری کرد و نسبت به گذشته بسیار پخته‌تر عمل کرد. او الان کاشته و باید از این به بعد دِرو کند. باید راهش را ادامه دهد ما به دنبال این هستیم فرهاد بماند. فعلا هیچ بحثی برای جدایی نشده و او هنوز با ما قرارداد دارد. به ماندن گابریل پین نیز علاقمند هستیم. هر درخواستی که قرار است بیاید، باید در هیات رییسه مطرح شود اما اگر این موضوع پیش بیاید، ما مخالف هستیم.

وظیفه باشگاه است این است که به خواسته‌های مجیدی عمل کند 

عضو هیات‌مدیره استقلال درباره لیست استقلال برای فصل آینده و تقویت تیم اظهار کرد: در مسائل فنی زیاد وارد نمی‌شویم و به دنبال آرامش دادن به تیم بودیم. جا دارد از هیات مدیره به دلیل یکدستی که داشتیم، تشکر کنیم. الان هم وارد این مسائل نمی‌شویم و خود مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه وارد عمل می‌شود. اگر لیستی هم بیاید، تلاش بر این است تیم تقویت شود. باشگاه موظف است که خواسته سرمربی را برآورده کند. البته بازیکنانی مدنظر داریم. 

وی در مورد پشت در ماندن پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی در شب جشن قهرمانی استقلال عنوان کرد: باشگاه همه کارها را هماهنگ کرده بود. پیشکسوتان در کمپ مرحوم ناصر حجازی جمع شدند. چهار اتوبوس از ساعت ۱۸ راه افتادیم اما پشت در ماندیم. باید به یک سری مسائل حل شود. چطور می‌شود ۶۳ هزار بلیط فروخته شود اما ۱۰۰ هزار نفر داخل استادیوم باشند. ۲۷۰ بلیط VIP برای پیشکسوتان و هنرمندان در نظر گرفته بودیم اما وقتی رسیدیم، جایی نبود که بنشینیم. این بلیط‌ها را اصلا نفروختیم. این بلیط‌ها چگونه‌ فروخته شده است. من خودم با چشم دیدم که زنگ می‌زدند و چند تا چند تا وارد جایگاه می‌نشستند. 

مظلومی در خصوص یک شایعه نقل و انتقالاتی مبنی بر اینکه یک مربی دیگر غیر از مجیدی تیم را می‌بندد، گفت: الان شایعات زیاد است. ما قهرمان هستیم و نگرانی نداریم. 

عضو هیات‌مدیره استقلال در مورد تمدید قرارداد برخی بازیکنان تصریح کرد: رافائل سیلوا که قرار است به توافق برسد و مبالغ پیشنهاد شده نزدیک است. خارجی های دیگر هم اگر بخواهند، باشگاه دنبال می‌کند. باشگاه بیکار نخواهد نشست و نیاز نداریم مانند دیگر تیم‌ها سر و صدا کنیم. هواداران نگران نباشند. 

یزدانی و مرادمند به استقلال برمی‌گردند 

وی در مورد حضور سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند در فصل آینده گفت: جا دارد از باشگاه ملوان تشکر کنم که همکاری کردند. یزدانی و مرادمند فصل آینده به استقلال بازخواهند گشت. آن‌ها تلاش زیادی برای باشگاه کردند و امیدوارم باشگاه از سال آینده از آن‌ها استفاده کند.   

وزیر ورزش نگران بود برخی حواشی تکرار شود 

مظلومی در واکنش به عدم حضور ورزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال و شایعه مشکل او با آجورلو عنوان کرد: آجورلو با هیچ کسی مشکل ندارد. او شبانه‌روز برای تیم تلاش کرده است. یک تیم بسیار قوی کنار او است و همه دست در دست هم دادند. برخی مسائل حاشیه دارد. وزیر ورزش به تمام ورزش ایران علاقمند است. وزیر قبلی در مراسم‌ها می‌آمد و حاشیه به وجود می‌آمد، البته هرکسی اجازه دارد طرفدار تیمی باشد. سجادی نگران بود که اگر بیاید، همان چیزی که به وزیر قبلی می‌گفتند، به او هم بگویند. 

بازیکنان استقلال در خصوص تیم ملی تقصیری نداشتند

عضو هیات‌مدیره استقلال در مورد محرومیت بازیکنان ملی‌پوش این تیم، تصریح کرد: بازیکنان اصلا تقصیر نداشتند. خود دراگان اسکوچیچ آن‌ها را فرستاد. کسی که یکسال زحمت کشیده، حق دارد در جشن حضور پیدا کند. مدیریت تلاش کرد و با جلساتی که گذاشتیم ملی پوشان استقلال به اردوی تیم ملی بازگشتند. 

وی در مورد تعداد قهرمانی‌های استقلال در لیگ ایران گفت: ما ۱۰ قهرمانی در ایران کسب کردیم و باید جام طلایی را به ما به دلیل بدون باخت بودن، می‌دادند اما یکدفعه گفتند این موضوع در آیین‌نامه نیست. ستاره سوم را به ما بدهند گرچه استقلال به دنبال ستاره سوم در آسیا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha