۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84774549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش «یحیی» برای حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی با فجر؛ مخالفت می‌شود؟

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس و «یحیی گل محمدی» خواستار این هستند تا دو بازیکن ملی‌پوش خود برای دیدار عصر فردا مقابل فجرسپاسی در اختیار داشته باشند. خواسته‌ای که بعید است با آن موافق شود.

به گزارش ایرنا، آلودگی هوای تهران در هفته قبل موجب شد تا مسابقات هفته بیست و نهم و سی‌ام لیگ برتر با تغییراتی مواجه شود و به همین خاطر زمان پایان مسابقات لیگ برتر به تعویق افتاد.

همین اتفاق موجب شد تا زمان اردوی آماده‌سازی تیم ملی با هفته پایانی لیگ تداخل زمانی پیدا کند. در پی این موضوع حواشی‌ هم پیرامون تیم ملی شکل گرفت.

حاشیه اول پیرامون باشگاه استقلال بود. ملی‌پوشان استقلال باید ابتدا خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی می‌کردند و سپس برای حضور در جشن قهرمانی مجوز خروج از اردو را دریافت کردند اما هیچ یک از آنها نیامدند و در ترکیب استقلال فیکس بودند. این موضوع عصبانیت اسکوچیچ را همراه داشته باشد. سرمربی تیم ملی ابتدا هر ۵ ملی پوش استقلال را خط زد اما در نهایت آنان بخشیده شدند.

حالا باشگاه پرسپولیس هم خواستار این شده تا مهدی ترابی و میلاد سرلک، دو بازیکن ملی پوش خود را برای بازی عصر پنجشنبه مقابل فجرسپاسی که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود در اختیار داشته باشد. موضوعی که البته بعید است با موافقت سرمربی تیم ملی همراه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha