۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبر: 84774772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل آتش‌سوزی مزرعه گندم پیشوا دستگیر شد

۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبر: 84774772
عامل آتش‌سوزی مزرعه گندم پیشوا دستگیر شد

پیشوا - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: فردی که از روی عمد، اقدام به ایجاد آتش‌سوزی در یکی از مزارع گندم پیشوا کرده بود، توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ ایرج ارسلانی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از مزارع گندم شهرستان پیشوا، ،ماموران انتظامی به منظور بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل آتش سوزی و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که بخشی از یک مزرعه گندم در منطقه روستایی پیشوا دچار آتش سوزی و با تلاش عوامل آتش‌نشانی و افراد محلی مهار شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های علمی و تخصصی ماموران انتظامی، یک نفر که در این آتش سوزی دست داشت شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.
ارسلانی با اشاره به انگیزه انتقام‌جویی متهم از مالک مزرعه در این حادثه گفت: پرونده متهم پس از تکمیل به مراجع قضایی ارسال شد.
وی ادامه داد: پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت جامعه به کار گرفته و از مردم نیز درخواست دارد تا ضمن عمل به هشدارها و توصیه های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی پیشوا زیر کشت گندم و جو رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha