۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 2140
کد خبر: 84775133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحریف واقعیت ها در جامعه راهبرد رسانه ای دشمن برای ضربه به ایران اسلامی است

کرمانشاه- ایرنا- یک کارشناس رسانه ای، با اشاره به تبلیغات گسترده و فراوان رسانه ای دشمنان علیه نظام فرهنگی اجتماعی کشور گفت: تحریف واقعیت رویدادهای کشور، ایجاد شبهات در دست‌آوردهای نظام و ترویج انحطاط اخلاقی در جامعه، سه روش دشمن برای ضربه زدن به بنیادهای فرهنگی اجتماعی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام،" کماسی" روز چهارشنبه در همایش هم اندیشی بسیج رسانه ای سپاه کرمانشاه؛ رسالت رسانه ها را انتقال پیام و حقیقت و واقعیت به جامعه به مانند پیامبران که پیام خداوند را به انسان رساندن دانست و افزود: پیامبران خدا و قرآن کریم که خود را مبین یعنی از جانب خداوند برای آوردن پیام روشن برای انسان معرفی می کند که به ما بصیرت، روشنگری در مورد مسائل جهان هستی بدهد.

وی ادامه داد: بنابراین کار رسانه ها امتداد راه دانشمندان‌، علمای،  انبیاء برای گفتن حقیقت، واقعیت ها، روشنگری و تبیین مسائل است.

حجت الاسلام کماسی همچنین با اشاره به آیات قرآن در مورد حزب باطل و حزب الله که حق و حقیقت را می گویند، گفت: در این راه انتقال پیام عده ای حرف حق و حقیقت که در جبهه حزب الله هستند و عده ای  هم حقیقت و واقعیت ها را وارونه بیان می کنند در حزب شیطان و باطل قرار دارند.

وی تشریح کرد: امروزه رسانه ها بیان کننده و انتقال دهنده پیام ها هستند، عده ای مانند استکبار جهانی با قدرت گسترده تبلیغاتی و رسانه ای واقعیت را تحریف می کند و حقیقت ها را دگرگون و آنگونه می خواهند جلوه می دهد و وظیفه رسانه های در جبهه حق نیز این هست در مقابل آنها بایستند و نگذارند حقیقت و حرف های حق تحریف شود.

حجت‌الاسلام کماسی در ادامه با اشاره به هزینه های میلیارد دلاری استکبار جهانی علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی از رسانه خواست با جهاد تبیین در مقابل هجمه ها دشمن روشنگری کنند و واقعیت ها را به مردم بگویند و نگذارند دشمن آنرا تحریف کنند.

این کارشناس رسانه ای با اشاره به جنگ نرم و فرهنگی دشمن با سرمایه گذاری عظیم رسانه ای و تبلیغاتی گفت: یکی از راه ها و روش های آنان شبه افکنی و ایجاد شبهات در تحولات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که در ذهن جامعه رسوخ دهند و مردم را نسبت به انقلاب دچار شک و یاس کنند که در این زمینه باز هم وظیفه رسانه ها مقابله با همین شبهات است.

حجت‌الاسلام کماسی در ادامه بیان داشت دشمنان به دنبال ایجاد بی تفاوتی، سردی و بی مسئولیت مردم نسبت به مسائل حساس اجتماعی هستند تا راحت جامعه را فریب و به انحطاط برسانند ، اما همه بدانند، اگر انحطاط در جامعه رخ دهد، این مسئله خوب و بد را نمی شناسد و گریبانگیر همه را خواهد گرفت و همه به راه باطل خواهد کشاند.

وی در پایان از همه رسانه های کشور خواست در راستای حفظ نظام و دستاوردهای عظیم آن با تلاش و پشتکار در راه تبیین دستاورد های انقلاب، براساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب دست به جهاد رسانه ای زنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha