ظرفیت صنایع در توسعه زیرساخت های ورزشی هرمزگان استفاده می شود

بندرعباس- ایرنا-استاندار هرمزگان با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از حوزه ورزش با توجه به نقش آن در سلامت و پویایی جامعه، گفت:برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان از ظرفیت صنایع و شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان استفاده خواهد شد و رایزنی‌هایی در این خصوص انجام و ما امیدوار به حصول نتایج خوبی در این بخش هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی چهارشنبه شب در نشست پیگیری مصوبات سفرهای درون استانی در حوزه ورزش که با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: ورزش یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در راستای تحقق مصوبات است و حوزه ورزش هرمزگان را تنها نباید در احداث زمین چمن مصنوعی دید و باید طرح‌های بزرگ ورزشی در کنار ایجاد سالن‌های ورزشی چند منظوره نیز در دستور کار مدیران ورزش استان باشد.

وی با بیان اینکه هرمزگان از استعدادهای ورزشی بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های ورزشی با هدف توسعه نشاط و سلامت و شادابی در جامعه و فراهم شدن شرایط حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در عرصه ورزش، یکی از اولویت های مهم است و باید از همه ظرفیت ها برای تحقق این امر استفاده شود.

دوستی در این جلسه بر جدیت دستگاه‌های مختلف در راستایی تحقق مصوبات سفرهای درون استانی تاکید و گفت: هر دستگاه موظف است برای پیگیری مصوبات و اجرایی نمودن این مصوبات یک معاون مشخص کند تا امور هماهنگی در این زمینه را انجام دهد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: باید مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده مصوبات اجرایی شود و اگر بنا به هر دلیلی مصوبه‌ای اجرایی نشد باید دلیل آن برای مردم تشریح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha