۱۰ تیم امدادی هلال احمر ورامین درحرم امام راحل به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند

ورامین - ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، ۱۰ تیم امدادی از هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی به زائران امام راحل به حرم مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

حمیدرضا تاجیک روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در جریان برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، ۱۰ تیم امدادی هلال احمر از شهرستان در درب شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر شده و به زائران و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی خدمات تخصصی ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های جمعیت هلال احمر شامل ۳ نفر نیروی نجاتگر داوطلب و کادر است که با استقرار در ورودی شرقی از سمت اتوبان قم، خدمات تخصصی مورد نیاز زائران را ارائه می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر ورامین افزود: علاوه بر نیروهای هلال احمر، دو دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی نجات از شهرستان ورامین در محل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل نیز مستقر می‌شوند.

وی گفت: تجهیزات جمعیت هلال احمر ورامین از روز ۱۳ خرداد و نیروهای امدادی و نجاتگر از ساعت ۴ بامداد روز ۱۴ خرداد در محل حرم مطهر امام راحل مستقر شده و تا روز ۱۵ خرداد به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha