امام خمینی(ره) ملت‌های جهان را بیدار کرد

سنندج- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران گفت: امام خمینی(ره) نه تنها مردم ایران بلکه دیگر ملت‌ها را بیدار و آگاه کرد و امروز ایران اسلامی به پایگاه اسلام در جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع سنندج اظهار داشت: راه امام (ره) مسیری است که باعث کمال، شرف و غیرت ملت ایران و نه فقط ایران، بلکه ملت های جهان و بیداری انسان های آزادی خواه شد.

وی اضافه کرد: قیام امام (ره) به واسطه خدایی بودن، منحصر به جغرافیای خاصی نیست و امروز در خیلی از کشورهای دنیا از جمله در منطقه اروپا و آمریکا، ندای محمد رسول‌الله (ص) شنیده می‌شود و روزی فریاد تکبیر مسلمانان در تمام دنیا مستقر خواهد شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه امام راحل ابتدا در برابر نفس خود، سپس در مقابل استکبار قیام کرد، ادامه داد: امام همواره تا پایان حیات خود، با بصیرت رفتار کرد مردم را به سوی خدا و توحید دعوت کرد، چراکه اگر قیام برای خدا باشد، هیچگاه ملت در برابر دشمن شکست نخواهد خورد.

حجت‌الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه اگر از آمریکا و به قول بعضی‌ها کدخدا بترسیم، عزت و آبرو را باید بدهیم، یادآور شد: همانطور که امام فرمود، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، همانطور که تاکنون نتوانسته در برابر مقاومت ملت ایران کاری از پیش ببرد.

وی امام راحل را منادی وحدت و تقریب توصیف کرد و اظهار داشت: طبق فرموده امام خمینی(ره) تمام تلاش دشمن این است که بین ملت و اقوام مختلف ایران تفرقه بیندازد، ضمن اینکه عده‌ای در درون کشور به جای انسجام بر طبل تفریق و تشتت می‌کوبند و همه باید هوشیار باشند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه هشدار دیگر بنیانگذار انقلاب اسلامی به مردم را نگرانی از تسلط لیبرال‌ها بر کشور عنوان کرد و ادامه داد: امروز اگرچه مشکلاتی در بخش اقتصادی و معیشت وجود دارد اما ملت ایران اسلامی همچنان پای انقلاب هستند و امیدواریم با اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت، شاهد رفع مشکلات باشیم، البته کمک مردم هم در این زمینه لازم است.

حجت‌الاسلام تسخیری به توان دفاعی ایران، مقاومت در برابر دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس و حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عراق اشاره و آن را موفقیتی بزرگ برای ایران اسلامی دانست و افزود: اگر دشمن جنگ نیابتی در منطقه ایجاد کند، قطعا با دفاع ملت ایران و مردم مقاوم منطقه مواجه می‌شود، همچنانکه امروز در جنگ یمن، گرفتار شده‌اند و خواستار وساطت ایران برای پایان دادن به حملات موشکی یمنی‌ها علیه عربستان سعودی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ‌های ترکیبی دشمنان فقط زحمت ایران اسلامی را زیاد می‌کند و سودی برای آنان ندارد، تاکید کرد: دشمنان بدانند، نسل دهه ۹۰، همان نسل اوایل انقلاب هستند و راه انقلاب را تا رسیدن آن به دست صاحب اصلی آن ادامه خواهند داد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه بر لزوم هوشیاری در برابر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای غرب تاکید کرد و گفت: دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال سیاه‌نمایی اوضاع کشور و ایجاد ناامیدی در بین مردم است که البته موفق به این کار نخواهد شد.

امام خمینی(ره) شامگاه ۱۳ خرداد ۱۳۶۸ خورشیدی در بیمارستان و در سن ۸۶ سالگی به ملکوت اعلی پیوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha