حضور خدام کفشدار آستان قدس رضوی در ویژه برنامه های مرقد امام خمینی(ره)

شهرری- ایرنا- خدام کفشدار آستان قدس رضوی در ویژه برنامه های مرقد امام خمینی(ره) و حرم عبدالعظیم حسنی(ع) حضور پیدا می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در راستای اجرای مصوبات کمیته نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی و در جهت هم افزایی هرچه بیشتر آستان های مقدس، ویژه برنامه مشترکی در ایام دهه کرامت با هماهنگی آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود.

با هماهنگی های انجام شده جمعی از  خدام کفشدار آستان قدس رضوی در ایام مبارک دهه کرامت، در ویژه برنامه های اعتاب مقدسه ایران اسلامی حضور می یابند.

حضور خدام کفشدار آستان قدس رضوی در ویژه برنامه های مرقد امام خمینی(ره)

به همین منظور خدام رضوی در ویژه برنامه شب و روز ولادت حضرت معصومه(س) به مناسبت دهه کرامت در این حرم مطهر حضور یافته و بسته های متبرکی از حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) را میان زائرین توزیع کردند و در ادامه میهمان برنامه های فرهنگی مسجد مقدس جمکران به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) شدند.

جمعه سیزدهم خرداد، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، میزبان خدام رضوی است و حضور در ویژه برنامه سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) در مرقد مطهر امام، از دیگر برنامه های خادمین حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) در این ایام محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha