جزینی: برخی ملی‌پوشان در قزاقستان انتظارات را برآورده نکردند

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: انتظاری که از برخی نفرات می‌رفت را نتوانستند در پیکارهای بین‌المللی جام تورلیخانوف برآورده سازند. در قزاقستان بدنبال محک جدی ورزشکاران بودیم.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی جام بولات تورلیخانوف به عنوان دومین دوره مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۲ روزهای ۱۲ تا ۱۵ خرداد در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

در پایان مسابقات کشتی فرنگی که روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه در شهر آلماتی برگزار شد، پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، رامین طاهری در وزن‌های ۵۵، ۶۰، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا ناصرپور، پژمان پشتام، مهدی فلاح و امین میرزازاده در ۶۰، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند، محمدرضا مختاری و علی‌اکبر یوسفی در اوزان ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

در رده‌بندی تیمی نیز تیم ایران با ۱۸۵ امتیاز بعنوان نخست دست یافت و تیم‌های قزاقستان با ۱۶۵ و ازبکستان با ۱۰۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

رسول جزینی امروز (یکشنبه) پس از ورود اعضا کادر و ملی‌پوشان فرنگی به کشور اظهار داشت: درست است که پیروزی نفرات ارزشمند بود ولی سطح کمی زیاد بالا نبود. سطح کیفیت در هر وزن چند تا کشتی‌گیر سرشناس بودند که هدف از این مسابقات این بود که با توجه به اینکه ملی پوشان در چند ماه گذشته کشتی نگرفته بودند نیز محکی بخورند تا برای آمادگی بدنی، بتوانند در تورنمت بعدی شرکت کنند.

جزینی بیان کرد: در مجموع عملکرد تیم خوب بود، ولی آنچه که از برخی ملی‌پوشان انتظار می‌رفت را نتوانستند برآورده کنند، ولی در مجموع توانستند نمره قبولی را بگیرند.

وی یادآور شد: برخی نفرات هم کشتی رو در رو گرفتند و هم اینکه توانستند با کشتی گیران خارجی محک  بخورند و در جمع بندی کادر فنی و در صدر آن محمد بنا سرمربی تیم ملی تصمیم گیری خواهد کرد که آیا کسی انتخاب شده و به تورنمنت بعدی راه پیدا کند و بتواند دوبنده تیم ملی کشتی را در جهانی به تن کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha