پایش سلامت جامعه ایثارگری در سجاسرود انجام شد

زنجان- ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده گفت: پایش سلامت ۱۰ نفر از جامعه ایثارگری سجاسرود برای ایثارگران زمین‌گیر این شهر انجام شد.

بهنام شهیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایش در راستای اجرای برنامه عملیاتی بنیاد شهید در سال ۱۴۰۱ در شهرستان خدابنده انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای ایثارگران زمین‌گیر شهر سجاس اجرا شد، اظهار کرد: حفظ و ارتقاء سلامتی جامعه هدف، از جمله مهمترین رسالت بنیاد شهید در خدمت به جامعه ایثارگری است. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده با بیان اینکه اجرای طرح پایش سلامت با حضور پزشک پایش سلامت و معاون بنیاد شهید شهرستان در شهر سجاسرود و روستاهای خنداب و زرزر اجرا شد، تصریح کرد: تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، کمک به بهبود سلامت و ارائه خدمات مشاوره‌ای جهت حفظ سلامتی و دیدار با ایثارگران از جمله  اهداف این طرح به ویژه در مناطق روستایی است.

مادر شهیدان ابراهیم طاهری، نصرت‌الله امینی، بلال مقدم، رمضانعلی گنج‌خانلو، مادر شهیدان اسدالله و اسماعیل گنج‌خانلو، همسران شهیدان ابراهیم گنج‌خانلو و سید هاشم موسوی، پدر شهید نصرت‌الله امینی، پدر شهید ابراهیم طاهری و جانباز سرافراز اکبر گنج‌خانلو از جمله ایثارگرانی بودند که در این طرح، مورد پایش سلامت قرار گرفتند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha