برنامه ریزی برای تولید عمل صالح توطئه های دشمنان را از بین می برد

قشم - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برنامه ریزی برای تولید عمل صالح می تواند تمام دسیسه ها و توطئه های را که امروز دشمنان در حوزه های رسانه، ماهواره و فضای مجازی به وسیله عوامل داخلی خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایجاد می کنند از بین ببرد و آنها را از گردونه و مسیر انقلاب دور کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سوال که طبق توصیه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) چگونه باید از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیریم، اظهار داشت: حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اشاره کردند به یک حرکت بسیار موثری که امروز توانست یک موجی را در میان این امواج تبلیغاتی دشمن ایجاد کند یک سرودی که توسط مردم، جوانان و نوجوانان اجرا شد این ظرفیتی بلاقوه ای که در وجود جامعه ما بود، بحمدالله خودش را نشان داد.

وی ادامه داد: امام حاضر ما و رهبر عزیز و بزرگوار انقلاب اسلامی دست گذاشتند روی همین مسئله که امروز ظرفیت های در جامعه ما نهفته است که این ظرفیت ها را ما می توانیم با یک برنامه ریزی به عمل صالح تبدیل کنیم.

برنامه ریزی برای تولید عمل صالح توطئه های دشمنان را از بین می برد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: امروز وقتی ما به خیلی از افراد و اقشار جامعه نگاه می کنیم، فکر می کنیم که این ها در مسیر انقلاب نیستند در حالی که آنها سرمایه های ما هستند، در اجرای سرود سلام فرمانده شما دیدید که در داخل و خارج کشور کسانی که ظواهر متفاوتی با ماها دارند، همه این ها آمدند وارد عرصه و صحنه شدند و خالق زیبایی ها شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده توضیح داد: این همان ظرفیت های نهفته است که ما نتوانستیم آنها را نقد کنیم که مقام معظم رهبری متذکر شدند که ما باید این ظرفیت ها را نقدش کنیم و می توان آن را نقد کرد، منتهی نیازمند به برنامه است و نیازمند به این است که جوانان ما بیایند و وارد عرصه بشوند.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: مسوولین باید برای بهره گیری از سرمایه ایمان برای تولید عمل صالح متناسب با خواسته های این نسل به ویژه این نسل بالنده و جوان که نیروهای گام دوم انقلاب هستند، ان شاء الله برنامه ریزی فرهنگی کنند و قطعا این برنامه ها می تواند تمام دسیسه ها و توطئه های را که دشمنان در حوزه های رسانه، ماهواره ها و فضای مجازی که عوامل داخلی آنها این فضا را ایجاد می کنند قطعا می تواند این ها را از گردونه و مسیر انقلاب دور کند.

برنامه ریزی برای تولید عمل صالح توطئه های دشمنان را از بین می برد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (روز شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱) در اجتماع پرشور مردم در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب به مناسبت سی‌وسومین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) هفت توصیه مهم خطاب به فعالان عرصه‌های انقلابی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیان کردند.

رهبر انقلاب در توصیه اول به جوانان هوشمند و فرزانه تاکید کردند: نگذارید دشمن و ضدانقلاب از انقلاب شما هویت‌زدایی و حقیقیت آن را وارونه‌نمایی کند.

ایشان با توصیه به اینکه «نگذارید یاد امام که روح انقلاب است در جامعه کمرنگ شود و امام را تحریف کنند»، توصیه سوم خود را به «جلوگیری از نفوذ ارتجاع» اختصاص دادند و گفتند: ارتجاع به معنی بازگشت به سیاست و سبک زندگی غربی است و نباید گذاشت با نفوذ سبک زندگی غربی که در دوران فاسد پهلوی موجود بود، کشور به سمت ارتجاع برود.

ایشان در توصیه چهارم بر «افشای دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن» تاکید و با اشاره به نمونه‌ای تازه از این جنگ روانی خاطرنشان کردند: چندی قبل دولت یونان با دستور آمریکایی‌ها نفت کشورمان را دزدید اما وقتی دلاورانِ از جان‌گذشته‌ی جمهوری اسلامی، کشتی نفتی دشمن را ضبط کردند، در تبلیغات فراگیر خود ایران را به دزدی متهم کردند، در حالی‌که آنها بودند که نفت ما را دزدید و پس گرفتن مال دزدی، دزدی نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با توصیه به «استفاده از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح»، توصیه ششم خود را به «جلوگیری از القاء بن‌بست در کشور» اختصاص دادند و گفتند: در فضای مجازی عده‌ای یا از روی غفلت و یا بخاطر پول، کارشان القاء به بن‌بست رسیدن کشور است البته در زمان امام هم عده‌ای در روزنامه‌ها نوشتند کشور به بن‌بست رسیده است که امام فرمودند این شما هستید که به بن‌بست رسیده‌اید نه جمهوری اسلامی.

ایشان در توصیه آخر، «وظیفه قدرشناسی از مسئولان انقلابی» را یادآور شدند و خاطرنشان کردند: امام بزرگوار همچنان‌که به مجریان نهیب می‌زدند در مواردی نیز صریحاً از آنها قدردانی می‌کردند، بنابراین امروز که دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است، وظیفه سنگین قدرشناسی باید ادا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha