۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84779378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی درختان منطقه تل چیتی گناوه مهار شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبر: 84779378
آتش سوزی درختان منطقه تل چیتی گناوه مهار شد

گناوه - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش سوزی درختان و نیزارهای اراضی تل چیتی این بندر مهار شد.

ولی سیفی روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش یک فقره آتش سوزی باسامانه ۱۲۵، بلافاصله ماموران این سازمان در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی اظهارداشت: باتوجه به حجم بالای آتش، در عملیات مهار سه دستگاه خودروی آتش نشانی این سازمان و اداره بندر و دریانوردی با چهار تانکر آب پشتیبانی شد.

سیفی گفت: با توجه به دمای بالای هوا و حرارت زیاد، ۲ نفر از آتش نشانان دچار گرمازدگی شده که در حالت  ضعف و بی حالی بوسیله اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه اظهارکرد: عملیات مهار این آتش سوزی به وسعت ۲ هزارمترمربع باتلاش فراوان و نفس گیر در ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه عصر روز جاری پس از سه ساعت به پایان رسید.

وی گفت: این آتش سوزی به صورت عمدی توسط فرد یا افراد ناشناس انجام گرفته است.

سیفی، از کمک های مردمی در اجرای عملیات اطفای حریق تقدیر کرد و افزود: مردم با اهدای  نوشیدنی‌های خنک در صحنه آتش سوزی، همیار آتش نشانان بودند و خدمت رسانی می‌کردند.

اراضی تل چیتی بندرگناوه در نزدیکی ساحل گردشگرپذیر این بندر از نقاط بکر است که بخشی از آن درختکاری و بخش دیگری به علت رها شدن  به نیزار و محل جانورهای موذی تبدیل شده است.

این منطقه که برای زیرساخت های گردشگری مستعد است بخشی از اراضی آن متعلق به چند مالک است که درصورت توافق با آنها برای طرح های گردشگری  به یکی از نقاط مفرح و تبدیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha