۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84780122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: توسعه زیرساخت‌های ورزشی اولویت دولت سیزدهم است

قرچک - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی اولویت دولت سیزدهم است و بر اساس این سیاست امکانات ورزشی شهرستان‌های استان تهران ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جوادی روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه ورزش و جوانان قرچک که در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: قرچک از جمله مناطقی است که بستر لازم برای انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در آن فراهم است و قشر جوان و مردم این شهرستان همواره از برنامه‌های ورزشی استقبال کرده‌اند.
وی افزود: وجود استعدادهای ناب ورزش انفرادی و تیمی در شهرستان قرچک و کسب مقام‌های قهرمانی در مسابقات کشوری و بین المللی نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و لازم است تا با توسعه امکانات ورزشی زمینه بروز استعدادهای ناب این شهرستان را فراهم کرد.
این مسئول تاکید کرد: عزم دولت بر این است شهرستان‌هایی که در حوزه برخورداری از امکانات ورزشی محروم‌تر هستند، به زودی به استانداردها نزدیک شده و سرانه ورزشی این مناطق افزایش پیدا کند.
جوادی با اشاره به لزوم افزایش سرانه‌های ورزشی در شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: ارتقاء سرانه‌های ورزشی و پیگیری مطالبات شهرستانی در حوزه ورزشی و جوانان در قالب مصوبات سفرهای ریاست جمهوری با جدیت پیگیری می‌شود و با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته، امید می‌رود در سال جاری اتفاقات خوبی در حوزه ورزش استان تهران رقم بخورد.
این مسئول ادامه داد: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد رکود در برخی از برنامه‌های ورزشی استان تهران بودیم و تلاش می‌شود تا با همکاری مسئولان و با برنامه‌ریزی مناسب، فعالیت‌های عادی ورزشی از سر گرفته شود.
۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم ولیعصر(عج) قرچک اختصاص یافت
فرماندار قرچک نیز در این جلسه از تصویب اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم ولیعصر(عج) قرچک به عنوان یکی از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران خبر داد.
علیرضا فاتحی‌نژاد اظهار داشت: استادیوم ۱۰ هزار نفر حضرت ولیعصر (عج) قرچک یکی از پروژه‌های مهم ورزشی شهرستان است که در جریان سفر ریاست جمهوری به شهرستان‌های استان تهران ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص پیدا کرد و به محض تزریق اعتبار، روند اجرایی ادامه ساخت این پروژه مهم ورزشی آغاز می‌شود.
وی افزود: قرچک از سابقه طولانی و درخشان در عرصه ورزش قهرمانی برخوردار است و امروز این شهرستان را با نام فوتسال و دیگر رشته های ورزشی می‌شناسند که انتظار داریم این رشته که مورد علاقه جوانان منطقه است، بار دیگر احیا شود.
فاتحی‌نژاد خاطرنشان کرد: وجود نام‌آوران و قهرمانان ورزشی در این شهرستان نشان از علاقه جوانان این خطه به ورزش دارد که این امر مسئولیت افراد را در جذب اعتبارات و امکانات مورد نیاز برای تأمین زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های ورزشی را بیشتر می‌کند.
وی تأکید کرد: هر اندازه به مسائل ورزشی و تربیتی اهمیت دهیم، به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی کاسته می‌شودد ضمن این که نباید توجه به ورزش موجب شود تا از حوزه جوانان غافل شوید و همه باید بر اساس برنامه دولت، زمینه ایجاد اشتغال، ازدواج و تحقق جوانی جمعیت را فراهم کنند.
فرماندار قرچک از احداث و تکمیل خانه شطرنج، استادیوم ۱۰ هزار نفری، استخر و نیز تجهیز سالن شهدای هفتم تیر به عنوان اولویت‌های حوزه ورزش این شهرستان یاد کرد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha