فرمانده فراجا ری: شهرداری برای ساماندهی دستفروشان فضایی را فراهم کند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از مسئولان شهرداری منطقه ۲۰ تهران درخواست کرد تا فضایی را برای ساماندهی و فعالیت دستفروشان در میدان شهرری ایجاد کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در پیامی خطاب به شهردار منطقه ۲۰ و مسئولان مراکز توانبخشی شهرستان ری، نوشت: در پی مطالبات مردمی در خصوص وجود بی نظمی در میدان شهرری با حضور معتادان متجاهر و بساط گستران و دستفروشان، پلیس با انجام عملیات ضربتی اقدام به پاکسازی محل کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تثبیت و تداوم انتظام بخشی میدان شهرری جهت خواسته های به حق مردمی، شهرداری منطقه ۲۰ نیز فضای مناسبی را برای ساماندهی دستفروشان و بساط گستران جهت امرار معاش مشروع و بدون مزاحمت ایجاد کند و در این راستا پلیس ری آمادگی همکاری و حمایت های لازم را دارد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بین بساط گستران میدان شهرری معلول حرکتی عزیزی هم ظاهرا حضور داشت که امرار معاش خود را از این طریق بدست می آورد، مراکز توانبخشی در خصوص این شهروند و افراد معلولی چون وی با حمایت های مادی و معنوی خود تدابیری بی اندیشند تا این عزیزان جهت امرار معاش خود کارشان به بساط گستراندن ختم نشود.

منطقه ۲۰ شهرداری تهران در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha