۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84781383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان تهران

۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبر: 84781383
ادامه وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان تهران

شهرری- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران، برای امروز (چهارشنبه) وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در ساعات بعد ازظهر پیش بینی کرد.

به گزارش ایرنا،  بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران صاف تا قسمتی ابری، با خیزش موقتی گرد و خاک و در پاره از نقاط بخصوص نواحی جنوبی و غربی  نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی مورد انتظار است.

همچنین، در سطح استان و بویژه دامنه ها و ارتفاعات در ساعات بعد ازظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

در این شرایط، اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به  احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه های موقت، احتمال سقوط اجسام، هشدار داد.

بر این اساس، به مستحکم کردن پوشش گلخانه ها و سازه های موقت مانند تابلوهای تبلیغاتی، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمانهای نیمه کاره، عدم تردد در کنار سازه های نیمه تمام، پرهیز از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک، اجتناب از قرار گرفتن کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری تنفسی در فضای باز، مدیریت در نگهداری تاسیسات حساس به گردوخاک و پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه می شود.

 آسمان شهرستان ری امروز  (چهارشنبه، ۱۸خرداد) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش  شدید باد و خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۱۲۴ و حداکثر دمای۴۰ درجه سانتیگراد است.

 بر اساس این گزارش، ورامین با ۴۰ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha