۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 84781438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاروان دو امدادی جاده ولایت وارد بهاباد شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبر: 84781438
کاروان دو امدادی جاده ولایت وارد بهاباد شد

یزد – ایرنا - کاروان دو امدادی جاده ولایت که هر سال مسیر بیش از ۲ هزار کیلومتری حرکت امام رضا (ع) در ایران از شلمچه تا مشهد مقدس را طی می‌کند، روز چهارشنبه وارد شهرستان بهاباد شد و مورد استقبال امام جمعه، فرماندارو مسئولان قرار گرفت .

به گزارش ایرنا ، سرپرست یازدهمین کاروان دو امداد ی جاده ولایت روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در بهاباد اظهار داشت: کاروان دو امدادی جاده ولایت حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز کرده است و این کاروان مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس با حدود ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مسافت طی می کند.

محمدعلی بزرگ شروع حرکت این کاروان را نهم خردادماه اعلام کرد و یادآور شد: این کاروان در شب میلاد امام رضا (ع) به صحن رضوی خواهد رسید و هدف از دو امدادی جاده ولایت استفاده از ابزار ورزش برای پیام رسانی در حوزه سیره رضوی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عیادت از بیماران و خانواده‌های شهدا در مسیر عبور این کاراون انجام می شود، افزود: اعضای کاروان ۲۲ نفر هستند و از ۳۵ شهر و آبادی در طول این مسیر عبور می کنند که این اقدام فرهنگی را بعد از وقفه ۲ ساله به دلیل کرونا، برای یازدهمین سال متوالی برگزار می کنند..

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد نیز گفت: اعضای این کاروان در بدو ورود به شهرستان در محل مسجد جامع بهاباد مورد استقبال مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گرفتند

حمید فاضلی پورافزود: کاروان جاده ولایت حرکت خود را از شلمچه آغاز و با طی کردن مسیر آبادان، اهواز، رامهرمز، بهبهان، کهگیلویه و بویراحمد، اقلید استان فارس و یزد در سالروز تولد امام رضا علیه السلام وارد استان خراسان رضوی می‌شوند.

وی اظهارکرد: شهرستان بهاباد افتخار این را دارد که در مسیر قدمگاه امام رضا (ع) قرار دارد و در طی سال‌ها میزبان ورزشکاران در پیاده‌روی جاده ولایت است.

این کاروان صبح امروز وارد بهاباد شدند و حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در مراسم استقبال، ضمن عرض خیرمقدم به اعضای کاروان جاده ولایت و تبریک دهه کرامت با ذکر حدیثی از امام رضا (ع) که می‌فرمایند «بعد از واجبات بهترین کار شاد کردن دل مومنان است» از نشاط و سرزندگی که با این حرکت و برنامه فرهنگی و ورزشی و گذر از شهرهای مختلف توسط این کاروان ایجاد می شود، قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha