کانون پرورش فکری به پنج هزار کودک و نوجوان قمی خدمات می‌دهد

قم- ایرنا- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: این کانون به پنج هزار تن از کودکان و نوجوانان این استان خدمات خود را ارائه می دهد.

محمد غفاری روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز قم و گفت و گو با خبرنگاران این رسانه افزود: اولین مرکز کانون پرورش فکری در قم در سال ۱۳۴۹ در خیابان حضرتی فعال شد و این کانون تا سال ۱۳۸۰ زیر نظر تهران اداره می شد و و در سال ۱۳۸۰ اداره کل کانون در قم به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ابراز داشت: با عنایت به این که تا سال ۸۰ کانون قم زیر نظر تهران بود دیرتر از استان های دیگر توسعه مراکز خود را آغاز کرد و از سال ۸۰ تاکنون تعداد ۹ مرکز ثابت در شهر قم ایجاد شده است.

وی یادآور شد: کانون قم یک مجتمع بزرگ نیز در شهرک پردیسان دارد که دومین مجتمع بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور محسوب می شود.

غفاری افزود: ۲ مرکز سیار روستایی و یک مرکز پستی نیز زیر نظر کانون قم فعال هستند.

وی گفت: برخی از اعضای کانون در قم را عضوهای ثابت تشکیل می دهند که این افراد در طول سال در کلاس ها شرکت کرده و از ظرفیت کتابخانه مراکز استفاده می کنند.

وی گفت: در تابستان ها استقبال از حضور در فعالیت های کانون بیشتر می شود و کودکان و نوجوانان در کلاس های مرتبط حضور می یابند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: علاوه بر این بخشی از فعالیت کانون در ارتباط با مدارس و گروه هایی است که برای بازدید به مراکز کانون می آیند که این خدمت در مرکز پردیسان بسیار بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha