۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبر: 84783462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز در پاکدشت پلمب شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱
کد خبر: 84783462
۵ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز در پاکدشت پلمب شد

پاکدشت - ایرنا - رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پاکدشت گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر عملکرد واحدهای مشاور املاک، پنج واحد فاقد پروانه در این شهرستان پلمب شد.

جواد سیری روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح برخورد با واحدهای مشاور املاک غیرمجاز به عنوان یکی از مطالبات مردمی از ابتدای خردادماه امسال در مناطق مختلف شهری و روستایی آغاز شده و طی آن واحدهای غیرمجاز و فاقد پروانه شناسایی و با آنان برخورد شده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یکهزار و ۱۰۰ واحد مشاور املاک در شهرستان پاکدشت فعالیت می‌کنند که با اجرای این طرح ۱۲۰ واحد غیرمجاز فاقد پروانه شناسایی و با پلمب ۶۶ واحد غیرمجاز، برای هر یک از آنان پرونده تخلف ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریالی تشکیل شد.
وی افزود: در هفته گذشته نیز بازرسین این اتحادیه با پلمب ۵ واحد غیرمجاز فاقد پروانه، از فعالیت آنان جلوگیری کردند.
سیری با بیان این که ۳۵۰ فقره پروانه کسب مشاوران املاک در دست اقدام است اظهار داشت: به دنبال افزایش غیرمتعارف نرخ اجاره بها، تعداد گشت‌های بازرسی افزایش یافته و با متخلفین برخورد جدی می‌شود.
رئیس اتحادثه مشاورین املاک پاکدشت رعایت نکردن نرخ کارشناسی، ایجاد نرخ‌های کاذب و انجام معاملات صوری و نارضایتی شهروندان از عمده تخلفات واحدهای مشاور املاک این شهرستان یاد کرد.
شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha